Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Lesko: Dostawa żywności do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Lesku
Numer ogłoszenia: 364145 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leskie Centrum Edukacji, Sportu i Promocji , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4696411, faks 013 4698001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Lesku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowia dostawy produktów żywnościowych do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Lesku. Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe (staniwiące załączniki) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące części: 1) Pieczywo (załącznik nr. 2 do SIWZ) 2) Owoce i warzywa (załącznik nr.3 do SIWZ) 3) Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr. 4 do SIWZ) 4) Wędliny, drób, mięso (załącznik nr. 5a - 5c do SIWZ) 5) Mrożonki (załącznik nr. 6 do SIWZ) 6) Wyroby garmażeryjne ( załącznik nr. 7 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.20.00 - Drób 15.81.10.00 - Pieczywo 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.22.10.00 - Ryby mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych. Dokumenty wymagane: - Formularz ofertowy, na każdą grupę produktów oddzielnie - załącznik nr. 1, - Formularz cenowy, na każdą grupę produktów oddzielnie - załącznik nr. 2, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile o zamówienie mogą ubiegać się oferanci, którzy spełniają następujące warunki:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajace wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaoroszonego do składania ofert, - zawiera błędy w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:- formularz ofertowy, na każdą grupę produktów oddzielnie - załącznik nr.1, - formularz cenowy, na każdą grupę produktów oddzielnie - załącznik nr.2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr. 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: educentrum@lesko.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Leskie Centrum Edukacji, Sportu i Promocji 38-600 Lesko ul. Parkowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły ogólnospozywcze załącznik nr 4 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów żywnościowych do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Lesku. Szczególowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe (stanowiące załączniki) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SWIZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI LESKO
- "Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku"
- "Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku".
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
- Przebudowa dachu na zabytkowym budynku przy ul. Wincentego Pola 1 w Lesku
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pieczywa dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie VII-XII 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2024
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2024 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.