eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Montaż, wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji z zastosowaniem układu MULTISPLIT wraz ze schematem przyłączenia w budynku będącym siedzibą Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Wrocław: Montaż, wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji z zastosowaniem układu MULTISPLIT wraz ze schematem przyłączenia w budynku będącym siedzibą Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 364080 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267510 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż, wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji z zastosowaniem układu MULTISPLIT wraz ze schematem przyłączenia w budynku będącym siedzibą Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 we Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Montaż, wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji z zastosowaniem układu MULTISPLIT wraz ze schematem przyłączenia w budynku będącym siedzibą Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 we Wrocławiu, w pomieszczeniach strefy użytkownika, usytuowanych w skrzydle A budynku od strony południowej dla pięter I, II, III i IV. W/w instalacje mają zapewniać możliwość schłodzenia powietrza w 19 pomieszczeniach biurowych o łącznej powierzchni ok. 400 m2. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Specyfikacji Technicznej (ST) stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: strona południowa skrzydła A w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 we Wrocławiu. Wyłącznie do celów poglądowych Zamawiający załącza rzuty pomieszczeń biurowych z projektu budowlanego I, II, III i IV piętra, objętych przedmiotem zamówienia, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ (w oddzielnym pliku). 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz harmonogram prac, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i uruchomić przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3) Wykonawca może zaoferować wyłącznie instalację urządzeń klimatyzacji o określonych parametrach i sposobie montażu określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej stanowiącej zał. Nr 1 do SIWZ, o minimalnych wymaganych parametrach technicznych i funkcjonalnych. 4) Wymaga się aby roboty były wykonane zgodnie z: a) przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881) b) polskimi normami i polskimi normami zharmonizowanymi, w tym szczególności - PN-EN 378/1+A1:2011 Instalacje ziębnicze i pompy ciepła - Wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony środowiska - Część 1: Wymagania podstawowe, definicje, klasyfikacja i kryteria wyboru,- PN-EN 378-2+A2:2012 Instalacje ziębnicze i pompy ciepła - Wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony środowiska - Część 2: Projektowanie, wykonywanie, sprawdzianie, znakowanie i dokumentowanie, - PN-EN 13779:2007 Wentylacja budynków niemieszkalnych. Wymagane właściwości systemów wentylacji i klimatyzacji, - PN B-03421:1978 Wentylacja i klimatyzacja. Parametry obliczeniowe powietrza wewnętrznego w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego przebywania ludzi, - PN-B-0320: 1976 Wentylacja i klimatyzacja. Parametry obliczeniowe powietrza zewnętrznego. - PN-EN 12599: 2002 Wentylacja budynków. Procedury badań i metody pomiarowe dotyczące odbioru wykonanych instalacji wentylacji i klimatyzacji, - PN-EN 12599: 2002/AC:2004 Wentylacja budynków. Procedury badań i metody pomiarowe dotyczące odbioru wykonanych instalacji wentylacji i klimatyzacji, - PN-B-01410:1989 Wentylacja i klimatyzacja. Rysunek techniczny. Zasady wykonywania i oznaczania c) Wymaganiami technicznymi COBRTI INSTAL Zeszyt 5 Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji wentylacji. Instal, wrzesień 2002, d) Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych. Cz. 2 - Instalacje sanitarne i przemysłowe, Arkady, 1988 e) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną f) warunkami i wymaganiami Zamawiającego. 5) Wykonawca wraz z systemem klimatyzacyjnym udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji producenta, 6) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń i upływa po 36 miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, 7) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru systemu klimatyzacji dostarczy Zamawiającemu wykaz danych dotyczących serwisu systemu, umożliwiających zgłoszenie awarii i usterek, w szczególności adres strony WWW, adres poczty elektronicznej oraz numery telefonów i faksów, 8) ewentualne naprawy, serwisy i przeglądy gwarancyjne będą odbywały się w miejscu zainstalowania systemu klimatyzacji, 9) w okresie gwarancji, wszelkie koszty związane z dojazdem serwisu i usunięciem awarii (w tym wymiana na nowe części) stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy, obciążają Wykonawcę, 10) przystąpienie do usunięcia awarii któregokolwiek komponentu systemu przez Wykonawcę powinno nastąpić najpóźniej w ciągu 48 godzin od godziny zgłoszenia awarii, 11) usunięcie wskazanej wyżej awarii przez Wykonawcę winno nastąpić w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, 12) gdy zaistnieje przypadek niemożności usunięcia awarii w w/w terminie na czas naprawy Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż sprzęt naprawiany, oraz zapewni bezpłatną dostawę, montaż i uruchomienie tego sprzętu najpóźniej następnego dnia roboczego po upływnie terminu przewidzianego na naprawę, 13) Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne hot-line w godzinach pracy Starostwa Powiatowego we Wrocławiu. 14) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu technicznego Zamawiającego z obsługi. Szkolenie winno odbyć się najpóźniej przy odbiorze końcowym produktu. 15) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w sposób, który nie zakłóci obsługi klientów Starostwa. 16) Wykonawca odpowiedzialny będzie za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa i ze sztuką budowlaną oraz za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 17) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMEX Przedsiębiorstwo Techniki Wentylacji Klimatyzacji Sp. z o.o., Sp. k., ul. Maślicka 154, 54-107 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143417,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145973,26

  • Oferta z najniższą ceną: 84871,54 / Oferta z najwyższą ceną: 160515,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.