eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Nr sprawy EZP-252-27/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Morawica: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Nr sprawy EZP-252-27/2008
Numer ogłoszenia: 364073 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Nr sprawy EZP-252-27/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr X: -pakiet Nr I - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, rękawiczki -pakiet Nr II - kieliszki, pojemniki -pakiet Nr III - testy, rękawy -pakiet Nr IV - gaziki jałowe -pakiet Nr V - termometry, ciśnieniomierze -pakiet Nr VI - sprzęt pomocniczy medyczny -pakiet Nr VII - ustniki do alkomatów -pakiet Nr VIII - pampersy -pakiet Nr IX - termometry skroniowe -pakiet Nr X - zamknięty aspiracyjno-próżniowy system do pobierania krwi, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość dostaw musi odpowiadać wartości części zamówienia (pakiet lub pakiety), na które Wykonawca złoży ofertę. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur za wykonaną dostawę. 6.Spełnia wszystkie inne wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów: a)oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik do SIWZ); b)oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik do SIWZ); c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 2.Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: d)wypełniony formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). e)prawidłowo wypełnione formularze asortymentowo-cenowe ( w przypadku oferty częściowej formularz asortymentowo-cenowy na wybrany pakiet), sporządzony zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji; (załącznik do SIWZ). f)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość dostaw musi odpowiadać wartości części zamówienia (pakiet lub pakiety), na które Wykonawca złoży ofertę. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. (załącznik do SIWZ). g)aktualna deklaracja zgodności i znakowanie znakiem CE lub wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) lub inny aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem./Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie/ - niniejsze dokumenty muszą być dołączone do każdego pakietu z wyraźnym zaznaczeniem, numeru pakietu i pozycji której dotyczą; h)materiały i informacje producenta (katalogi, opisy) w języku polskim w celu potwier-dzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego /prospekty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski/, do każdej pozycji na które Wykonawca składa ofertę - należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz wyraźnie oznaczyć w materiałach informacyjnych potwierdzenie wymaganego parametru; i)zaakceptowany wzór umowy. 3.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 10:45, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w ŚCP w Morawicy ul. Spacerowa 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dofinansowany ze środków unijnych..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, igły, cewniki, kaniule, rękawiczki - 39 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki, pojemniki - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, rękawy - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaziki jałowe - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry, ciśnieniomierze - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt pomocniczy medyczny - 17 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki do alkomatów - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pampersy - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry skroniowe - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty aspiracyjno-próżniowy system do pobierania krwi - 8 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.