eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Dostawa sześcioosobowego samochodu ciężarowego typu furgon dla Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Sopot: Dostawa sześcioosobowego samochodu ciężarowego typu furgon dla Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie
Numer ogłoszenia: 364064 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sześcioosobowego samochodu ciężarowego typu furgon dla Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześcioosobowego samochodu ciężarowego typu furgon dla Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) : główny przedmiot: CPV: 34130000 - 7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów Samochód stanowić będzie element wyposażenia mobilnego laboratorium SAT-BAŁTYK. Samochód powinien spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., nr 108, poz.908) oraz parametry techniczne wymienione poniżej. Zamawiający planuje przeznaczyć samochód zarówno do transportu różnorakich materiałów, jak i transportu osób, dlatego ważna jest zarówno jego funkcjonalność, jak i wygoda. Samochód musi być fabrycznie nowy, posiadać pełne wyposażenie gwarantowane przez producenta w fazie produkcji (standardowe), przewidziane dla danej wersji samochodu oraz posiadać świadectwo homologacji. Szczegółowe parametry techniczne i gwarancja: 1) Rok produkcji: 2010 ; 2) Silnik zasilany olejem napędowym z bezpośrednim wtryskiem typu Common Rail sterowany elektronicznie z intercoolerem, spełniający normy emisji spalin EURO 5 lub równoważny systemem napędowy; 3) Moc silnika powyżej 100 KM; 4) Poduszka powietrzna kierowcy i poduszki powietrzne (lub podwójna poduszka) pasażerów siedzących obok kierowcy, 3-punktowe pasy bezwładnościowe dla kierowcy i pasażerów; 5) Wspomaganie kierownicy; 6) Co najmniej przednie szyby boczne sterowane elektrycznie; 7) Centralny zamek + immobiliser + alarm; 8) ABS, elektroniczny rozdział siły hamowania; 9) Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane; 10) Pełnowymiarowe koło zapasowe; 11) Radioodtwarzacz CD z MP3 i głośnikami; 12) Kolor nadwozia niebieski lub jasnogranatowy; 13) Wewnętrzne wymiary przestrzeni ładunkowej po zdemontowaniu dodatkowych foteli: 1) długość: co najmniej 3,7 m nie więcej niż 4,2 m 2) wysokość: co najmniej 1,9 3) ściany w przedziale ładunkowym wzmocnione sklejką laminowaną 4) podłoga w przedziale ładunkowym wzmocniona sklejką antypoślizgową 14) Uchwyty do mocowania ładunku w podłodze i ścianach bocznych. 15) Tylne drzwi dzielone pełne blaszane. 16) Komplet opon zimowych. 17) Hak holowniczy. 18) Zabudowa dodatkowego przedziału osobowego: 1) wzmocnienie oraz pokrycie wykładziną antypoślizgową na całej długości pojazdu, 2) przeszklenie przedziału osobowego - jedna szyba w bocznych drzwiach przesuwnych druga naprzeciwko po lewej stronie pojazdu, 3) montaż dodatkowych trzech foteli (miękki materiał tapicerski, zagłówki, pasy biodrowe, fotele z możliwością demontażu), 4) blaszana przegroda za dodatkowymi fotelami, przesuwna (przestawiana) za kabinę kierowcy po zdemontowaniu dodatkowych foteli, dolna część pełna tapicerowana od strony przedziału osobowego, tapicerka słupków B, boczki tapicerowane, punkt świetlny. 19) Dokumenty do rejestracji jako samochód ciężarowy do 3,5 T sześcioosobowy. 20) Okres gwarancji producenta - nie mniej niż 24 miesiące bez względu na ilość przejechanych kilometrów, gwarancja na perforację nadwozia nie mniej niż 5 lat; 21) Rabat na usługi serwisowe w okresie gwarancji 15% - w serwisie dostawcy; 22) Autoryzowany serwis na terenie Trójmiasta; 23) Dodatkowo Zamawiający wymaga zapewnienia dostępności do autoryzowanych serwisów na terenie całego kraju (lista adresów autoryzowanych serwisów na terenie kraju).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego powyżej - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego powyżej - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego przez Zamawiającego oraz wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, wykazujący co najmniej 1 dostawę samochodu ciężarowego typu furgon o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument (w formie oryginału) wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego powyżej - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego powyżej - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego powyżej - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. wypełnione zestawienie wymaganych parametrów technicznych i gwarancji oferowanego samochodu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3. listę autoryzowanych serwisów na terenie kraju wraz z podaniem danych teleadresowych; 4. pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie VII.1.2 SIWZ (odpisu z właściwego rejestru); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. 5. dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- w przypadku opóźnienia w wykonaniu umowy - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, ostateczny termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres wynikający z zaistniałych okoliczności. O każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, wraz z podaniem przyczyn opóźnienia, który w razie uznania występowania przesłanek do przesunięcia terminu wykonania prac, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania, - wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; - zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; - nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, - zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonywanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT OCEANOLOGII PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, Dział Zamówień Publicznych pok.107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 09:30, miejsce: INSTYTUT OCEANOLOGII PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, Sekretariat pok.120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach projektu Satelitarna Kontrola Środowiska Morza Bałtyckiego (SATBałtyk) Nr projektu POIG.01.01.02-22-011/09. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Oś priorytetowa 1: Badania i rozwój nowoczesnych technologii. Działanie 1.1: Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.