eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Serwis kserokopiarek - pogwarancyjny na 2014 rok w Urzędzie Miejskim Wrocławia i Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, znak postępowaniaCUI-ZP-PN-1-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Wrocław: Serwis kserokopiarek - pogwarancyjny na 2014 rok w Urzędzie Miejskim Wrocławia i Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, znak postępowania: CUI-ZP-PN-1-2014
Numer ogłoszenia: 36404 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9610 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Świdnicka 53, 50-030 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 90 32, faks 71 777 75 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis kserokopiarek - pogwarancyjny na 2014 rok w Urzędzie Miejskim Wrocławia i Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, znak postępowania: CUI-ZP-PN-1-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa serwisowa polegać będzie na: 1) a) przeglądach (wykonanych zgodnie z zaleceniami producenta) które obejmują : - sprawdzenie stanu technicznego kserokopiarki, - montaż i demontaż modułów kserokopiarki, - wymianę zużytych części zamiennych kserokopiarki na fabrycznie nowe, - czyszczenie kserokopiarki, - smarowanie kserokopiarki, - kontrolę i regulację kserokopiarki, - poinformowanie użytkownika o stanie technicznym kserokopiarki, b) dojeździe i ekspertyzie urządzeń, c) naprawie urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, d) dostarczaniu w czasie trwania umowy fabrycznie nowych tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii i innych materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, z wyjątkiem papieru, e) zabraniu i usunięciu na własny koszt wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych zużytych i wymienionych w ramach serwisu, f) innych czynności gwarantujących sprawną pracę urządzeń; 2) W ramach wykonywanych usług Wykonawca zobowiązuje się do: a) dokonywania przeglądów i napraw kserokopiarek zgodnie z zaleceniami producenta oraz stosowania wyłącznie oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych, b) w przypadku awarii, dokonania jej usunięcia w miejscu użytkowania kserokopiarki, c) zakończenie naprawy kserokopiarki lub dostarczenie materiałów eksploatacyjnych zakończy się przed upływem 48 godzin zegarowych od momentu zgłoszenia, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy, a w przypadku niemożności naprawy kserokopiarki w podanym terminie, dostarczenia na własny koszt kserokopiarki zastępczej o zbliżonych parametrach technicznych; 3) Zamawiający będzie rozliczał się comiesięcznie (w ciągu 30 dni licząc od daty dostarczenia na koniec każdego miesiąca faktury VAT wraz z kartą serwisową, stanowiącą zał. nr 2 do umowy) z Wykonawcą w kwocie odpowiadającej iloczynowi sumy ilości wykonanych w rozliczeniowym miesiącu kopii przez dane kserokopiarki i ceny brutto za wykonanie jednej kopii formatu A4 (wg oferowanej ceny dla kserokopiarek), po odliczeniu kopii testowych wykonanych podczas konserwacji lub napraw. 4) wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dokonywane przeglądy i naprawy oraz dostarczone części i materiały eksploatacyjne, od daty podpisania przez użytkownika karty serwisowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MS MAGIC SERVICE Robert Soldak, Ul. Ołtaszyńska 44, 53-010 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52672,80

  • Oferta z najniższą ceną: 52672,80 / Oferta z najwyższą ceną: 76929,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.