eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi PriorytetowejIX. Włączenie społeczne, Działanie9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 363940 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Częstochowa: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Drużyna Powiatu"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 15140614000000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  9, 42200   Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 322 92 06, e-mail sekretariat@pcprczwa.pl, faks 34 322 92 07.
Adres strony internetowej (URL): http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatu pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa (pokój nr 11 - parter)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
Numer referencyjny: ZDP.260.3.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
20


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi przeprowadzenia kursów zawodowych związanych z realizacją indywidualnej ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej uczestników projektu pozakonkursowego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego na terenie Miasta Częstochowa, oprócz części XVI (w ramach której Zamawiający dopuszcza realizację poza terenem Miasta Częstochowy) oraz części XIX (w ramach której Zamawiający przewiduje realizację kursu online). Adresatami usługi są klienci instytucji pomocy społecznych z terenu powiatu częstochowskiego Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) [zwana dalej ustawą PzP) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy (tj. mniejsza niż kwota 209 000 euro w przypadku usług).

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:80310000-0, 80530000-8, 80500000-9, 80411200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia - od daty podpisania umowy do 30.11.2017r., z zastrzeżeniem, że termin zakończenia kursów może ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 15.12.2017r. 2. Termin rozpoczęcia realizacji usługi: w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dotyczy wszystkich części zamówienia: Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada aktualny na 2016 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowej (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 781, z późn. zm.), (Zamawiający dokona sprawdzenia na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca posiada aktualny na 2016r. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych); Dotyczy Części XVI - Kurs instruktora terapii uzależnień Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli będzie posiadał Akredytację Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Część I - Kurs kucharza co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego kucharza dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część II - Kurs kosmetyki z elementami wizażu i stylizacji paznokci co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego kosmetyki z elementami wizażu i stylizacji paznokci dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 9.000,00 zł brutto (dziewięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część III - Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego magazyniera z obsługą wózka jezdniowego dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część IV - Kurs spawania podstawowego (metoda TIG, MAG, MIG) (do wyboru 2 metody z 3 w/w) co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego spawania podstawowego dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 12.000,00 zł brutto (dwanaście tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część V - Kurs bukieciarstwa, florystyki z elementami decoupage co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego bukieciarstwa, florystyki z elementami decupage dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część VI - Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wybory 2 z 3 w/w) co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego operatora koparki lub ładowarki dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część VII - Kurs księgowości wspomaganej komputerem co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego księgowości wspomaganej komputerem dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część VIII - Kurs nowoczesnego sprzedawcy z modułem z obsługą kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego nowoczesnego sprzedawcy dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 2.000,00 zł brutto (dwa tysiące złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część IX - Kurs prawa jazdy kat. B co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 7.000,00 zł brutto (siedem tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część X - Kurs prawa jazdy kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy oraz prawa jazdy kat C + E co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego prawa jazdy kat. C lub C + E dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XI - Kurs krawiectwa co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego krawiectwa dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 6.000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XII - Kurs ABC Przedsiębiorczości co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego ABC Przedsiębiorczości dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 3.000,00 zł brutto (trzy tysiące złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XIII - Kurs fryzjerstwa co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego fryzjerstwa dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XIV - Kurs opiekunki środowiskowej co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego opiekunki środowiskowej dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumienie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XV - Kurs opiekunki dziecięcej co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego opiekunki dziecięcej dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XVI - Kurs instruktora terapii uzależnień co najmniej 1 usługę kursu zawodowego instruktora terapii uzależnień dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy złotych); Część XVII - Kurs profesjonalnego sprzątania co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego profesjonalnego sprzątania dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XVIII - Kurs języka angielskiego co najmniej 1 usługę grupowego kursu języka angielskiego dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XIX - Kurs języka niemieckiego co najmniej 1 usługę kursu języka niemieckiego dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 1.000,00 zł brutto (tysiąc złotych); Część XX - Kurs technologa robót wykończeniowych co najmniej 1 usługę grupowego kursu zawodowego technologa robót wykończeniowych dla uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 7.000,00 zł brutto (siedem tysięcy złotych); Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną (1) osobę, która posiada kwalifikacje i doświadczenie do przeprowadzenia danego kursu zawodowego, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert uczestniczyła w przeprowadzeniu: Część I - Kurs kucharza co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego kucharza ; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część II - Kurs kosmetyki z elementami wizażu i stylizacji paznokci co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego kosmetyki z elementami wizażu i stylizacji paznokci ; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część III - Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego magazyniera z obsługą wózka jezdniowego ; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część IV - Kurs spawania podstawowego (metoda TIG, MAG, MIG) (do wyboru 2 metody z 3 w/w) co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego spawania podstawowego; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część V - Kurs bukieciarstwa, florystyki z elementami decoupage co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego bukieciarstwa, florystyki z elementami decupage; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumienie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część VI - Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wybory 2 z 3 w/w) co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego operatora koparki lub ładowarki; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część VII - Kurs księgowości wspomaganej komputerem co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego księgowości wspomaganej komputerem; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część VIII - Kurs nowoczesnego sprzedawcy z modułem z obsługą kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego nowoczesnego sprzedawcy z modułem z obsługą kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych ; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część IX - Kurs prawa jazdy kat. B co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego prawa jazdy kat. B; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część X - Kurs prawa jazdy kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy oraz prawa jazdy kat C + E co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego prawa jazdy kat. C lub C+E; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XI - Kurs krawiectwa co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego krawiectwa; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XII - Kurs ABC Przedsiębiorczości co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego ABC Przedsiębiorczości; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XIII - Kurs fryzjerstwa co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego fryzjerstwa; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XIV - Kurs opiekunki środowiskowej co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego opiekunki środowiskowej; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XV - Kurs opiekunki dziecięcej co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego opiekunki dziecięcej; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XVI - Kurs instruktora terapii uzależnień co najmniej dwóch usług kursu zawodowego instruktora terapii uzależnień; Część XVII - Kurs profesjonalnego sprzątania co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego profesjonalnego sprzątania; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XVIII - Kurs języka angielskiego co najmniej dwóch usług grupowego kursu języka angielskiego; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; Część XIX - Kurs języka niemieckiego co najmniej dwóch usług kursu języka niemieckiego; Część XX - Kurs technologa robót wykończeniowych co najmniej dwóch usług grupowego kursu zawodowego technologa robót wykończeniowych; Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej; c) Wykonawca będzie dysponował dla każdej części zamówienia wyposażeniem dydaktycznym i pomieszczeniem dostosowanym do potrzeb kursu, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji kursu, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz koniecznym sprzętem - niezbędnymi do prawidłowego wykonania poszczególnych części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Części III SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zmawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: a) wykazu (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Części III SIWZ) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są: - referencje bądź, - inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) wykazu (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Części III SIWZ) osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) o ile dotyczy - pisemnego zobowiązania innego podmiotu(ów) do udostępnienia Wykonawcy, do dyspozycji - niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Części III SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń w tym zakresie.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pełnomocnictwo wymagane jest w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest inna osoba niż wskazana w aktualnym odpisie z właściwego dla formy organizacyjnej wykonawcy rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Handlowym lub innym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji: 1) zmiany miejsca przeprowadzenia kursu zawodowego, pod warunkiem, że będą one spełniać wymogi określone w SIWZ, 2) zmiany osób wyznaczonych do przeprowadzania kursu zawodowego, posiadających uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do należytego wykonania zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, 3) zmiany terminu zakończenia realizacji usługi pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 15.12.2017r.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Kurs kucharz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 21 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kurs kucharz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w dwóch grupach.


Część nr: 2    Nazwa: Kurs kosmetyki z elementami wizażu i stylizacji paznokci

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 17 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kosmetyka z elementami wizażu i stylizacji paznokci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 27 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w trzech grupach.


Część nr: 4    Nazwa: Kurs spawania podstawowego metodą TIG, MAG, MIG (2 spośród 3 metod wybierane przez uczestnika kursu po skierowaniu na kurs)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 10 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" na następującym kierunku: kurs spawania podstawowego (metoda TIG, MAG, MIG) (do wyboru 2 metody z 3 w/w).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Kurs bukieciarstwa, florystyki z elementami decoupage

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 18 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Bukieciarstwo, florystyka z elementami decoupage.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w dwóch grupach.


Część nr: 6    Nazwa: Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wyboru 2 z 3 w/w (2 spośród 3 metod wybierane przez uczestnika kursu po skierowaniu na kurs).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 17 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wyboru 2 z 3 w/w).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w dwóch grupach.


Część nr: 7    Nazwa: Kurs księgowości wspomaganej komputerem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 12 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kurs księgowości wspomaganej komputerem
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Kurs nowoczesnego sprzedawcy z modułem z obsługą kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 43 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: kurs nowoczesnego sprzedawcy z modułem z obsługą kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w czterech grupach.


Część nr: 9    Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. B

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 59 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: "Kurs prawa jazdy kat. B"
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80411200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w pięciu grupach.


Część nr: 10    Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy oraz prawa jazdy kat C + E

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 16 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kurs prawa jazdy kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy oraz prawa jazdy kat C + E
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane będzie w trzech etapach.


Część nr: 11    Nazwa: Kurs krawiectwa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 23 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Krawiectwo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w dwóch grupach.


Część nr: 12    Nazwa: Kurs ABC Przedsiębiorczości

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 5 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kurs ABC Przedsiębiorczości
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Kurs fryzjerski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 7 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Fryzjerstwo
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Kurs Opiekunka środowiskowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 35 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Opiekunka środowiskowa
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić osoby w trzech grupach.


Część nr: 15    Nazwa: Kurs Opiekunka dziecięca

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 12 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Opiekunka dziecięca
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: Szkolenie w zakresie Instruktora Terapii Uzależnień

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla jednego uczestnika Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Szkolenie w zakresie Instruktora Terapii Uzależnień
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Kurs może odbywać się poza terenem Miasta Częstochowy.


Część nr: 17    Nazwa: Kurs profesjonalnego sprzątania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 5 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs profesjonalnego sprzątania
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: Kurs języka angielskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 11 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: kurs języka angielskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przeprowadzi test wiedzy uczestników kursu, którego wynik będzie uzależniał przypisanie do odpowiedniej grupy zaawansowania. Jeden z uczestników deklaruje chęć uczestniczenia w kursie przygotowującym do zdania egzaminu FCE. Jeden z uczestników deklaruje chęć uczestniczenia w kursie przygotowującym do zdania egzaminu CAE.


Część nr: 19    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: kurs języka niemieckiego - tryb online.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla jednego uczestnika Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: kurs języka niemieckiego - tryb online.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca przeprowadzi test wiedzy uczestnika kursu, którego wynik będzie uzależniał przypisanie do odpowiedniej grupy zaawansowania. Uczestnik deklaruje chęć uczestniczenia w kursie na poziomie B2.


Część nr: 20    Nazwa: Kurs technologa robót wykończeniowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla maksymalnie 20 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs Technolog robót wykończeniowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający planuje przeszkolić uczestników w dwóch grupach.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.