eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Usługa szkoleniowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Otwock: Usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 363900 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku , ul. Górna 11, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793714, faks 022 7793714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku w zakresie : Nowoczesny sprzedawca-handlowiec dla 6 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, Kod przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zgodnie z CPV - 80500000-9 usługi szkoleniowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art..67, ust.1, pkt.6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759). Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Miejsce odbywania szkoleń: miasto Warszawa, powiat Otwocki. Wskazany termin realizacji szkolenia : od października 2012r.do listopada 2012r. Liczba godzin szkolenia: min. 130 godzin (1 godzina zegarowa obejmująca 45 min lekcyjnych + 15 minut przerwy) Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania pracy w zawodzie sprzedawca-handlowiec . Program nauczania obejmujący zagadnienia min.: Przestrzeganie zasad BHP w jednostce handlowej,Nowoczesne techniki sprzedaży,Handel hurtowy i handel detaliczny, Obsługa kas fiskalnych,Obsługa urządzeń wspomagających system sprzedaży czytnik kodów kreskowych, współpraca kasy z wagą, terminale płatnicze),Fakturowanie (Subiekt),Obsługa programów komputerowych (komputerowe zarządzanie obrotem), Arkusz kalkulacyjny,Marketing i reklama, Etyka kupiecka, obsługa klienta. Zakończenie szkolenia - Szkolenie zakończy się egzaminem z zajęć praktycznych i teoretycznych potwierdzonych wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu Nowoczesny sprzedawca-handlowiec zgodnie ze wzorem MEN. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku gdy uczestnikowi szkolenia nie będzie przysługiwało stypendium oraz który w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Wyżej wymienione ubezpieczenie ma obejmować okres od dnia podjęcia zatrudnienia do dnia zakończenia szkolenia. Zakłada się organizację zajęć w każdym tygodniu (biorąc pod uwagę pełne tygodnie), z pominięciem niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 25 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach od 8.00 do 16.00, maksymalnie 6-7 godzin dydaktycznych w ciągu dnia od poniedziałku do piątku. Powinien być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazie danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Sala wykładowa powinna być dostosowana do grupy 6 uczestników w zależności od zamawiającego szkolenia i spełniać wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć, tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi na własność: podręcznik/książki (oryginalne wydawnictwa) z zakresu tematyki zajęć zgodnie z aktualnym stanem prawnym, notatnik (format A4, twarda oprawa), długopis. Nie dopuszcza się sporządzania kserokopii podręczników. Uczestnicy kursu mają mieć zapewniony catering (jeden ciepły posiłek, kawa i herbata, zimne napoje, ciasteczka) w wysokości od 15 zł do 20 zł na osobę dziennie. Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia z tego jedna posiadająca wyższe wykształcenie zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiada minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziła co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Szkolenie kończy się przeprowadzeniem ankiety oceniającej szkolenie, oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U.Nr 31, poz.216), w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa a art.67, ust.1, pkt.6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113, poz. 759).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, którzy spełniają warunki w postępowaniu dotyczącym braku postaw do wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawcy powinni udokumentować, że zakres ich działalność odpowiada przedmiotowi zamówienia poprzez przedłożenie dokumentu, zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowej wojewódzkiego urzędu pracy (aktualny wpis lub potwierdzenie aktualizacji wpisu na rok 2012). Spełnienie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie oceniane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wymaganych dokumentów na zasadzie spełnienia wymaganego warunku. Wykonawcy powinni wskazać co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia z tego jedna posiadająca wyższe wykształcenie zawodowe, związane ze specyfikacją szkolenia, minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń cz nauczania danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziła co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwa szkolenia grupowe (przy liczbie godzin szkolenia - minimum 130) w żądanym lub zbliżonym zakresie tematycznym. Spełnienie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie oceniane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wymaganych dokumentów na zasadzie spełnienia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują salą dydaktyczną, posiadającą minimum 6 stanowisk, spełniającą polskie normy BHP, posiadającą zaplecze sanitarne; dysponują odpowiednimi urządzeniami i sprzętem dydaktycznym (wymagania minimalne: laptop z rzutnikiem multimedialnym lub rzutnik pisma, tablica lub flipchart), z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Sala wykładowa powinna być dostosowana do grupy 6 uczestników w zależności od zamawiającego szkolenia i spełniać wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć, tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. Wykazu niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i techniczno-dydaktycznej (sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami). W przypadku gdy zaproponowana baza lokalowa i wykazany przed wykonawcę sprzęt dydaktyczny nie są własnością wykonawcy należy przedstawić pisemne oświadczenie lub umowę najmu podmiotu wynajmującego zasoby (zał. nr 3 do Formularza Ofertowego). Wykazu przeprowadzonych przez wykonawcę w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert szkoleń grupowych w zakresie będącym przedmiotem zamówienia tj. Nowoczesny sprzedawca-handlowiec z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania, liczby odbiorców usług, wskazaniem zleceniodawców (do wykazanych szkoleń należy dołączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie usługi) a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności wykaz szkoleń prowadzonych w tym okresie (zał. nr 3 do SIWZ). Spełnienie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie oceniane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wymaganych dokumentów na zasadzie spełnienia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia z tego jedna posiadająca wyższe wykształcenie zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiada minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziła co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, specjalności, doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4 i 4.1 do Formularza Ofertowego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału na spełnienie lub nie spełnienia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 30
  • 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług lub dokumentów równoznacznych - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna 11 pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna 11 pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń ze środków Fundusz Pracy z rezerwy ministra na realizację programów na rzecz promocji zatrudnienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.