eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Grabianka, w Gminie Osieck

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-03

Osieck: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Grabianka, w Gminie Osieck
Numer ogłoszenia: 363864 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324884 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Grabianka, w Gminie Osieck.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków, odejściami bocznymi do granicy pasa drogowego oraz przyłączami kanalizacyjnymi w miejscowościach Osieck i Grabianka, Gmina Osieck, pow. otwocki, woj. mazowieckie, obejmującej: rurociągi grawitacyjne PVC 200 o długości 1807,50 mb rurociągi ciśnieniowe tłoczne PE 140 o długości 2.188,00 mb przepompownia ścieków 1 szt. odejścia od sieci liczone do granicy pasa drogowego o długości 333,00 mb. Przyłącza kanalizacyjne 595,50 mb. monitoring i sterowanie przepompowni. Budowana sieć jest rozbudową istniejącego systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Osieck. Zamawiający w przedmiarze robót dotyczącym przyłączy kanalizacyjnych uwzględnił wykonanie przyłączy kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym zakresowi zgodnemu z projektem budowlanym. Zamawiający informuje, ze w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia liczby chętnych na wybudowanie przyłączy kanalizacyjnych udzieli zamówienia uzupełniającego na ewentualny zwiększony ponad przedmiar zakres robót bądź zmniejszy stosownym aneksem zakres robót dotyczący wykonania przyłączy kanalizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej Projekt budowlano - wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia z załączonej dokumentacji projektowej jest wykonanie zlewni oczyszczalni ścieków Zlewnia Osieck i zlewni P-1. Zlewnia P-2 nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia równoważne winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie. 2.Przedmiot zamówienia został opisany następującymi kodami CPV: 45.23.13.00-8Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23-3Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.00-6Roboty budowlane w zakresie kanałów sanitarnych 45.23.24.10-9Roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej 45.23.20.00-2Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 3.W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a)opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu. Wykonania i utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. b)wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. c)zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. d)zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, e)posiadania umów ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres co najmniej od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. f)dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, g)natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, h)prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401. i)zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. j)pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. k)wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach tj. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm. i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. l)sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. m)po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; n)wykonania próby szczelności rurociągów kanalizacji sanitarnej zgodnie z PN-EN 1610, z której należy sporządzić protokół z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego. o)wykonania badań kontrolnych rurociągów kamerą kanalizacyjną z utrwaleniem wyników badań na płycie DVD. p)odbudowę nawierzchni drogi w przypadku, gdy podczas wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zostanie uszkodzona nawierzchnia. q)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. r)sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji geodezyjnej w 3 egzemplarzach w terminie do 15 kwietnia 2015r. tj. do dnia zakończenia robót. s)wykonania systemu monitoringu i sterowania przepompowni wraz z przeprowadzeniem nieodpłatnego przeszkolenia osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do jego obsługi, t)sporządzenia w dwóch egzemplarzach instrukcji eksploatacji przepompowni, sterowania i monitoringu oraz przekazania jej Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. u)uzyskania koniecznych zezwoleń i uiszczenia opłat u zarządców dróg za zajecie pasa drogowego. v)udzielenia na przedmiot zamówienia 48 miesięcznej gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi do 48 miesięcy od następnego dnia po odbiorze końcowym. UWAGA Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej SIWZ. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z SIWZ, z dokumentacją projektową oraz STWiORB dotyczącą przedmiotowego zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92 poz. 881 oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW 2007-2013, Budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Grabianka, w Gminie Osieck.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjne PRIM S.A., ul. Suwalska 84, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1711922,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1333438,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1333438,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1531350,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.