To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 363851 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Rzeszów: Wyposażenie hali sportowej i sali fitness w sprzęt sportowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310279
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie hali sportowej i sali fitness w sprzęt sportowy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.44.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sportowego hali sportowej i sali fitness w sprzęt sportowy, tj. ławeczki gimnastyczne - 15 szt., tablice do koszykówki - 2 szt., elektroniczna tablica wyników główna - 1 szt., elektroniczna tablica wyników boczna - 2 szt., słupki aluminiowe - 3 kpl., bramki do piłki ręcznej - 2 kpl., stół do tenisa + siatka + zestaw rakietek - 4 kpl., kozioł gimnastyczny - 2 szt., skrzynia gimnastyczna - 2 szt., odskocznia gimnastyczna - 2 szt., równoważnia gimnastyczna - 1 szt., materace gimnastyczne - 15 szt., bieżnia profesjonalna - 2 szt., ławka treningowa - 4 szt., rowerek profesjonalny - 4 szt., wioślarz profesjonalny - 2 szt., steper - 4 szt., mata do ćwiczeń - 10 szt., piłka gimnastyczna - 10 szt., ciężarki do ćwiczeń 2 kg - 10 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
37400000-2
Dodatkowe kody CPV:
37420000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póżn. zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w związku z art. 93 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jako że w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej wpłynęły mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający prowadził postępowanie w trybie licytacji elektronicznej. W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający wskazał jako termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej 27.09.2016r. W dniu 23.09.2016r. wyniknęły okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany opisu przedmiotu zamówienia oraz do zmiany terminu składania wniosków. Zamawiający zamieszczając ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych napotkał problemy techniczne (w trakcie publikacji ogłoszenia pojawił się komunikat o błędzie, natomiast po odświeżeniu strony Zamawiający otrzymał ogłoszenie zawierające numer z Biuletynu i datę w której Zamawiający zamieszczał przedmiotową zmianę). Związku z powyższym Zamawiający miał przekonanie iż ogłoszenie zostało zamieszczone (opublikowane) w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jednakże kiedy zamawiający publikował kolejną zmianę ogłoszenia, zauważył iż w Biuletynie nie figurują powiązane ze sobą ogłoszenia. Szukając w Biuletynie Zamówień Publicznych numeru poprzedniej zmiany ogłoszenia, okazało się, iż system nadał numer, ale nie przepuścił ogłoszenia do publikacji. W skutek problemów technicznych Zamawiający sądził, iż dokonał zmiany terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, jednakże faktycznie w Biuletynie Zamówień Publicznych nie figurowało ogłoszenie zawierające taka zmianę. Ponieważ pierwotny termin składania wniosków został wyznaczony na dzień 27.09.2016r., ogłoszenie zmieniające tę datę nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, zatem należy traktować, iż w dniu 27.09.2016r. wpłynęły mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (wpłynął jeden wniosek) w przedmiotowym postępowaniu. Przesłanki faktyczne i prawne wskazują, iż postepowanie podlegało unieważnieniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.