Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Baboszewo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu
Gminy Baboszewo.
Numer ogłoszenia: 363828 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, faks 23 6611071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baboszewo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólne dane ilościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Baboszewo - 8 207osób (wg stanu na dzień 31 października 2014 r.) 2) liczba nieruchomości rolniczych i jednorodzinnych - 2000 z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy +/- 5%. 3) liczba budynków wielolokalowych - 15 4) Przewidywana ilość zmieszanych odpadów komunalnych do odbioru w okresie trwania umowy 1400 Mg, a ilość odpadów segregowanych - 100 Mg z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy +/- 5%. Szczegółowy wykazy nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość będą przekazywane Wykonawcy w toku realizacji zamówienia. 2. Zamówienie obejmuje: 1) odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz punktów na terenie Gminy Baboszewo, w tym: - odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), - odpadów komunalnych zbieranymi w sposób zmieszany z wyodrębnieniem frakcji biodegradowalnej, - odpadów zebranych w sposób selektywny z wyznaczonych punktów na terenie Gminy Baboszewo. 2) Prowadzenia Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w którym będą zbierane następujące rodzaje odpadów: - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - zużyte opony, - zużyte baterie i akumulatory, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - przeterminowane leki, - resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich, - rozpuszczalniki, środki czyszczące i opakowania po nich, - zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich, - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, - baterie i akumulatory, - zużyte kartridże i tonery, - przepracowane oleje. 3) Wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane), oraz wymiana pojemników z terenu nieruchomości wg dostarczonego przez Zamawiającego wykazu. 3.1.Wyposażenie: a) liczba pojemników na odpady podlegające selektywnej zbiórce przy nieruchomościach wielorodzinnych(tzw. dzwonów) - w posiadaniu Zamawiającego 9 szt. Nie przewiduje się w tym zakresie dodatkowego doposażenia przez Wykonawcę. b) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) o poj. 120 l - w posiadaniu Zamawiającego (wyposażenie nieruchomości) -861 szt. - do wyposażenia przez Wykonawcę - 450 szt. c) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) o poj. 240 l. - w posiadaniu Zamawiającego (wyposażenie nieruchomości) - 564 szt. - do wyposażenia przez Wykonawcę - 550 szt. d) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) o poj. 1100l - w posiadaniu Zamawiającego 1 szt. - do wyposażenia przez Wykonawcę - 6 szt. e) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) o poj. 6500 l - w posiadaniu Zamawiającego 0 szt. - do wyposażenia przez Wykonawcę - 4 szt. f) liczba pojemników na odpady segregowane o poj. od 6,5 m3 do 7,2 m3 - do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). - w posiadaniu Zamawiającego 0 szt. - do wyposażenia przez Wykonawcę - 6 szt. 3.2 Wymiana pojemników (z nieruchomości zaopatrzonych w pojemniki). - wymiana pojemników 120 l na 240 l - 100 szt. - wymiana pojemników 240 l na 120 l - 100 szt. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: - z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz.U. z 2013 r. poz.1399). - z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r poz. 645) - z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz.122) - Uchwała Nr XVII/155/2012 Rady Gminy Baboszewo z dnia 28.12 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Baboszewo(dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.ugbaboszewo.bip.org.pl) - odbieranie i transportowanie odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi zgodnie z art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) - Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia poziomów o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U z 2012 r. poz. 676).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. WADIUM - 10 000,00 zł (słownie: - dziesięć tysięcy złotych- ) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami) 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Płońsku o/Baboszewo 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004. 3.Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium. a) w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu dokonania przelewu bankowego na konto Zamawiającego. b) w przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz - oryginał właściwego dokumentu należy odrębnie załączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Baboszewo. Natomiast kserokopię tego dokumentu należy wpiąć i zanumerować jako załącznik do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Wymóg ten nakłada na Wykonawców art.9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum trzy usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych odpowiadające usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej jak 500 000,00 zł brutto. Za odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od minimum 2000 właścicieli nieruchomości lub od minimum 8000 osób, o czasie świadczenia nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości określonej w § 3 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości: - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Ze względu na ograniczoną szerokość dróg dojazdowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gruntowe o szerokości do 3 m. Wykonawca musi posiadać bazę magazynowo -transportowej zgodną z wymogami określonymi § 2 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz.122).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna min. 500 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zaakceptowany formularz umowy 2. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baboszewo
09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9a, pokój nr 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A, pokój Nr 4 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BABOSZEWO
więcej: przetargi BABOSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2024/2025"
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.