eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › DOSTAWA I MONTAŻ MONITORINGU WIZYJNEGO W MUZEUM PRZYRODY I TECHNIKI W STARACHOWICACH. NR REF. MPT 371-4-2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Starachowice: DOSTAWA I MONTAŻ MONITORINGU WIZYJNEGO W MUZEUM PRZYRODY I TECHNIKI W STARACHOWICACH. NR REF. MPT 371-4-2011
Numer ogłoszenia: 363752 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316986 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Przyrody i Techniki Ekomuzeum im. Jana Pazdura w Starachowicach, ul. Wielkopiecowa 1, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2754083, faks 041 2754083.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MONITORINGU WIZYJNEGO W MUZEUM PRZYRODY I TECHNIKI W STARACHOWICACH. NR REF. MPT 371-4-2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż, instalację, konfigurację i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Muzeum Przyrody i Techniki Ekomuzeum im. Jana Pazdura w Starachowicach. Muzeum znajduje się w Starachowicach przy ul. Wielkopiecowej 1 i stanowi teren o powierzchni 8,4 ha. Cały teren wraz ze znajdującymi się na nim budowlami i urządzeniami wpisany jest do rejestru zabytków i objęty jest ochroną konserwatorską. W ramach wykonania zamówienia przewiduje się dostawę: 6 kamer szybkoobrotowych IP typu dzień/noc, 5 kamer wewnętrznych IP typu dzień/noc, 4 kamery zewnętrzne w obudowach IP 67, 1 komputer z oprogramowaniem, 2 monitory LED 23, 9 reflektorów podczerwieni, 2 zasilania awaryjne UPS,. Kamery zamontowane zostaną na istniejących budowlach i słupach oświetleniowych.Celem zwiększenia zasięgu kamery jeden ze słupów oświetleniowych o wysokości 4m będzie podlegał wymianie na słup o wysokości 6m lub opcjonalnie dopuszcza się przymocowanie do obecnego słupa, estetycznego dwumetrowego wysięgnika o wytrzymałości i stabilności pozwalającej na umieszczenie na nim kamery. Wykonawca dokonując wyceny zamówienia musi wybrać jedno z proponowanych rozwiązań. 2. Zasilanie urządzeń w punktach kamerowych pochodzić będzie z instalacji lokalnych udostępnianych w miejscach montażu. Szczegółowy zakres robót określają załączony Projekt techniczny ( załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z Przedmiarem (załącznik nr 9 do SIWZ). 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania - zarówno wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nich nie ujęte. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 103 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Marsa 56a, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80384,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135927,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.