eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Warszawa: Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 36372 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej , ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej w podziale na następujące części: PAKIET 1 - Inkubatory, respiratory, CPAP PAKIET 2 - Inkubatory, respiratory, aparat do znieczulenia, mierniki stężenia tlenu, lampy do fototerapii PAKIET 3 - Aparaty RTG, USG, KTG, EKG, systemy monitorowania, kardiomonitory, urządzenia do fototerapii PAKIET 4 - Zestaw do histeroskopii f-my STRYKER PAKIET 5 - Zestaw do histeroskopii f-my OLYMPUS PAKIET 6 - Ssaki elektryczne PAKIET 7 - Elektrokardiograf MidiCard H PAKIET 8 - Elektrokardiograf Ascard PAKIET 9 - Elektrokardiograf FARUM PAKIET 10 - Ogrzewacz noworodkowy PAKIET 11 - Kolposkopy PAKIET 12 - Aparat do badań urodynamicznych PAKIET 13 - Lampa Sollux L3-K PAKIET 14 - Lampa BIOPTRON COMPACT III PAKIET 15 - MAGNETRONIC MF - 10 PAKIET 16 - PHYSIOTER D50 + aplikator laserowy LAI - 41 PAKIET 17 - Stanowisko do resuscytacji PAKIET 18 - Defibrylatory PAKIET 19 - Defibrylator Lifepak 20 PAKIET 20 - Aparat do kriochirurgii CRYO - S Classic PAKIET 21 - Pulsoksymetr Nellcor NPB-295 PAKIET 22 - Pulsoksymetr MiniTorr PLUS PAKIET 23 - Urządzenia do przesiewowego badania słuchu PAKIET 24 - Oftalmoskop PAKIET 25 - Analizator glukozy PAKIET 26 - Lampa do fototerapii PAKIET 27 - Amnioskopy BOB PAKIET 28 - System monitorowania MONACO Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale VI pkt 1 SIWZ. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA, b) Załącznik nr 1 - Formularz cenowy. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, Warszawa ul. Karowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, Warszawa ul. Karowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Inkubatory, respiratory, CPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory, respiratory, CPAP. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Inkubatory, respiratory, aparat do znieczulenia, mierniki stężenia tlenu, lampy do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory, respiratory, aparat do znieczulenia, mierniki stężenia tlenu, lampy do fototerapii. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - Aparaty RTG, USG, KTG, EKG, systemy monitorowania, kardiomonitory, urządzenia do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty RTG, USG, KTG, EKG, systemy monitorowania, kardiomonitory, urządzenia do fototerapii. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - Zestaw do histeroskopii f-my STRYKER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do histeroskopii f-my STRYKER. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - Zestaw do histeroskopii f-my OLYMPUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do histeroskopii f-my OLYMPUS. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - Ssaki elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssaki elektryczne. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - Elektrokardiograf MidiCard H.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf MidiCard H. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - Elektrokardiograf Ascard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf Ascard. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - Elektrokardiograf FARUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf FARUM Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - Ogrzewacz noworodkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrzewacz noworodkowy Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - Kolposkopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolposkopy. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - Aparat do badań urodynamicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do badań urodynamicznych. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - Lampa Sollux L3-K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa Sollux L3-K. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - Lampa BIOPTRON COMPACT III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa BIOPTRON COMPACT III Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - MAGNETRONIC MF - 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MAGNETRONIC MF - 10. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - PHYSIOTER D50 + aplikator laserowy LAI - 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PHYSIOTER D50 + aplikator laserowy LAI - 41. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17 - Stanowisko do resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do resuscytacji. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18 - Defibrylatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19 - Defibrylator Lifepak 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator Lifepak 20. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 20 - Aparat do kriochirurgii CRYO - S Classic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do kriochirurgii CRYO - S Classic. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET 21 - Pulsoksymetr Nellcor NPB-295.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr Nellcor NPB-295. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET 22 - Pulsoksymetr MiniTorr PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr MiniTorr PLUS. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET 23 - Urządzenia do przesiewowego badania słuchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do przesiewowego badania słuchu. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET 24 - Oftalmoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oftalmoskop. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET 25 - Analizator glukozy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator glukozy. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET 26 - Lampa do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa do fototerapii. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET 27 - Amnioskopy BOB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Amnioskopy BOB. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET 28 - System monitorowania MONACO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System monitorowania MONACO. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.