To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Staszów: Zakup i dostawa materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim
Numer ogłoszenia: 363696 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330478 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. St. Staszica, ul. Koszarowa 7, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642539 w. 41, faks 015 8642539.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim, realizowanego przez Powiat Staszowski, którego głównym celem jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Staszowskim poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w okresie od sierpnia 2013 r. do czerwca 2015 r. Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu, w tym materiałów do prowadzenia zajęć, obejmujących: 1) Pendrive - 32 szt. 2) Bruliony - 32 szt. 3) Długopisy - 32 szt. 4) Teczki aktowe - 32szt. 5) Papier ksero - 205 ryz 6) Bloki flipchart - 123 szt. 7) Flamastry (kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski) - łącznie 41 kompl. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, gwarancji jakości na dostarczony towar, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu dostawy, zawartym w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza oferty (załącznik Nr 1 SIWZ), w których określono charakterystykę (jeżeli dotyczy) towaru, objętego przedmiotową dostawą, wyspecyfikowano rodzaj i planowane do zakupu ilości. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazanie w opisie nazw, modeli (itd.) przedmiotu dostawy, służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Dostawy, objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i ich przeznaczenia oraz muszą być wolne od wad prawnych i fizycznych, jak również muszą posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Miejscem dostawy jest Zespół Szkół im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 7 28-200 Staszów. Przedmiotowe dostawy muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności wytycznymi dotyczącymi finansowania projektów ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.23.31.18 - 30.23.31.18 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONKRET PLUS Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6093,87
Oferta z najniższą ceną: 6093,87 / Oferta z najwyższą ceną: 8154,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- Pieluchomajtki oraz wyroby higieniczne
- Dzierżawa analizatorów hematologicznych i automatu do barwienia rozmazów krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników
- Przekształcenie dotychczasowych map ewidencyjnych prowadzonych w postaci hybrydowej do postaci wektorowej oraz konwersja istniejącej graficznej bazy danych EGiB.
- "Budowa wolnostojącej kancelarii Leśnictwa Strużki" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.