eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › przetarg na Usługę doradztwa zawodowego indywidualnego w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR - Jesteśmy aktywni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Zator: przetarg na Usługę doradztwa zawodowego indywidualnego w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR - Jesteśmy aktywni
Numer ogłoszenia: 36363 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18977 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Zatorze, ul. Leszka Palimąki 2, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412217, faks 33 8412217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg na Usługę doradztwa zawodowego indywidualnego w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR - Jesteśmy aktywni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Doradztwo zawodowe indywidualne dla 22 osób po 7 godzin zegarowych dla każdego - łącznie 154 godziny. Doradcy zawodowi zobowiązani są do sporządzenia dwóch ankiet porównawczych na początku i końcu zajęć, opinii bądź oceny uczestników oraz wskazania ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników. Ankieta bądź opinia sporządzona przez doradcę zawodowego prowadzącego zajęcia indywidualne powinna odpowiedzieć na pytania. 1. Ile kobiet spośród wszystkich uczestniczących w projekcie odkryło posiadane umiejętności i doświadczenia oraz ilu mężczyzn spośród wszystkich uczestniczących. 2. Ile kobiet i ilu mężczyzn zwiększyło swoją motywację do poszukiwania pracy Kwestie organizacyjne dotyczące doradztwa: a) sala - (miejsce: OPS Zator -bezpłatnie) zapewnia Zamawiający. b) Catering (kawa herbata, ciastka), sprzęt multimedialny oraz przygotowanie i wystawienie dla uczestników szkoleń zaświadczeń (certyfikatów - jeśli występują) o udziale w szkoleniu należą do obowiązków Wykonawcy. c) Sporządzanie list obecności, wszelkich dokumentów, dzienników zajęć spoczywa na Wykonawcy. Doradztwa powinny odbywać się w kolejnych dniach roboczych, od poniedziałku do piątku: a) w przypadku doradztwa jednodniowego w przedziale godzin od 8.00 do 15.00 b) w przypadku doradztwa kilkudniowego w przedziale godzin od 8.00 do 15.00 c) Wszystkie doradztwa zawodowe odbywać się będą w Ośrodku Pomocy Społecznej w Zatorze, ul. Leszka Palimąki 2, 32-640 Zator, d) Po otrzymaniu wykazu osób uczestniczących w projekcie Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia dokładnych terminów poszczególnych zajęć dla wszystkich uczestników projektu i przedłożenia ich w Ośrodku Pomocy Społecznej w Zatorze e) Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia uczestników o terminach doradztwa (Zamawiający przekaże Wykonawcy dane teleadresowe).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet I Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR - Jesteśmy aktywni.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONSULTING Firma Doradczo - Szkoleniowa Julita Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7333,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5852,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.