Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Otwock: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia oraz dozowników łokciowych przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 363593 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia oraz dozowników łokciowych przez okres 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia oraz dozowników łokciowych przez okres 12 miesięcy DZP/150/2010 dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załącznikach Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679) (nie dotyczy pakietu nr 2 poz. 1,ora pakietu nr 4).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia uzupełniającego towaru wykraczającego poza zakres wartościowy umowy w wysokości do 20 % wartości umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.83.17.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności ( o ile dotyczy) (każda deklaracja przypisana do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 2. Certyfikaty zgodności (o ile dotyczy) (każdy certyfikat przypisany do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 3. Karty katalogowe (każda karta katalogowa przypisana do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 4. Próbki wzorcowe zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo-cenowym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie)-załącznik nr 2 do Siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przezroczysta kaniula typu twist-in z trokarem o średnicy 8,25mm i długości 9 cm. Sterylna jednorazowa kaniula z prostym zakończeniem do stawowym z dwupłatową rozciąganą membraną gwarantującą szczelne utrzymanie instrumentów w kaniuli. Kaniula o zewnętrznym szerokim gwincie. Kaniula wyposażona w konektor luer-lock z zakrętką oraz w części odstawowej podwójne wycięcie na kołnierzu trokara gwarantujące pewne utrzymanie trokaru w kaniuli podczas penetracji. Trokar plastykowy z dwoma naprzeciwległymi blokerami dopasowanymi do umocowania kaniuli. 40 Przezroczysta kaniula typu twist-in z trokarem o średnicy 6mm i długości 7 cm. Sterylna jednorazowa kaniula z prostym zakończeniem do stawowym z dwupłatową rozciąganą membraną gwarantującą szczelne utrzymanie instrumentów w kaniuli. Kaniula o zewnętrznym szerokim gwincie. Kaniula wyposażona w konektor luer-lock z zakrętką oraz w części odstawowej podwójne wycięcie na kołnierzu trokara gwarantujące pewne utrzymanie trokaru w kaniuli podczas penetracji. Trokar plastykowy z dwoma naprzeciwległymi blokerami dopasowanymi do umocowania kaniuli. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczotka chirurgiczna wielorazowa do chirurgicznego mycia rąk o wymiarach 110/40/20 mm wykonana z tworzywa sztucznego typu Maten oraz z szczotkowania głównego i pomocniczego ( do mycia opuszków palców i paznokci). Szczotkowanie wykonane tworzywa z włókien sztucznych typu Tynex nadająca się do sterylizacji w autoklawie w 134C. 200 2 Basen sanitarny z tworzywa sztucznego 30 3 Kaczka męska z tworzywa sztucznego 50 4 Miska nerkowata z tworzywa sztucznego wym. 30cm x 14cm 25 5 Wieszak do worków na mocz z tworzywa sztucznego 330 6 Kieliszki jednorazowe do leków o pojemności 25ml z podziałką co 5ml. 15000 7 Opaski identyfikacyjne dla dzieci 500 8 Opaski identyfikacyjne dla dorosłych 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier do videoprintera K61 B o wysokiej jakości drukowania jednostka miar 15 rolek 2 Papier do videoprintera K65 HM-ce HECE wysokiej jakości 40 rolek 3 Papier do aparatu Cardiovit AT-1 o wymiarach: 90 x 90mm 150 szt. 4 Papier do aparatu MULTICARD E-300 (szer. 110mm) 170 rolek 5 Żel do aparatu EKG opakowanie 260g 19 opak. 6 Żel do aparatu USG typu aquasonic, opakowanie-5L, pojemnik typu sonipac zaopatrzony w dozownik 250ml( do każdego opakowania 5L po 1 szt.), nieszkodliwy dla skóry, hipoalergiczny, nie uszkadzajacy powierzchni sondy, o odpowiedniej gęstości, nie rozlewajacy się po skórze, bez formaldehydu, bezzapachowy wolny od bakterii, nie wysychajacy w trakcie badania, jednorodny-bez pęcherzyków powietrza, nie brudzący bielizny, zmywalny wodą, o dobrej przenikliwosci dla ultradźwięków, pakowany fabrycznie jednofunkcyjny, przeznaczony tylko do stosowania w aparatach USG 15 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik łokciowy, aluminiowy z wymienną metalową pompką, dostosowany do mydła i środka dezynfekcyjnego z możliwością przeprowadzenia sterylizacji parowej. Dozownik pasujący do butelek 1000 ml z regulacją dozowania od 0,8-1,8ml z możliwością trzystopniowej regulacji. 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik łokciowy, aluminiowy z wymienną metalową pompką, dostosowany do mydła i środka dezynfekcyjnego z możliwością przeprowadzenia sterylizacji parowej. Dozownik pasujący do butelek 1000 ml z regulacją dozowania od 0,8-1,8ml z możliwością trzystopniowej regulacji. 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielorazowy stalowy drut prowadzący przeznaczony do przygotowania kanałów kostnych podczas rekonstrukcji ACL z jednej strony zakończony oczkiem o długości 15mm z drugiej strony zaostrzony długość 38 cm fi 2,4 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wąsy do podawania tlenu 948.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych z teflonu nr 20 G 1,1 x 32mm - różowy 8 000 Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych z teflonu nr 22 G 0,9 x 25mm - niebieski 1 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczulenia przewodowego (stymulacji nerwów) dł. 50mm O 0,8 21G trym igły - 30 500 Igła do znieczulenia przewodowego (stymulacji nerwów) dł. 35mm O 0,65 23G trym igły - 30 900.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pompy infuzyjnej - 25 cm z kranikiem trójdrożnym 180.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Dostawa biblioteki taśmowej LT09 wraz z taśmami na potrzeby NCBJ OR POLATOM
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM w podziale na części
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- ZP/09/24 Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.