eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia oraz dozowników łokciowych przez okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Otwock: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia oraz dozowników łokciowych przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 363593 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia oraz dozowników łokciowych przez okres 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia oraz dozowników łokciowych przez okres 12 miesięcy DZP/150/2010 dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załącznikach Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679) (nie dotyczy pakietu nr 2 poz. 1,ora pakietu nr 4).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia uzupełniającego towaru wykraczającego poza zakres wartościowy umowy w wysokości do 20 % wartości umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.83.17.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Deklaracja zgodności ( o ile dotyczy) (każda deklaracja przypisana do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 2. Certyfikaty zgodności (o ile dotyczy) (każdy certyfikat przypisany do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 3. Karty katalogowe (każda karta katalogowa przypisana do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 4. Próbki wzorcowe zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo-cenowym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie)-załącznik nr 2 do Siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przezroczysta kaniula typu twist-in z trokarem o średnicy 8,25mm i długości 9 cm. Sterylna jednorazowa kaniula z prostym zakończeniem do stawowym z dwupłatową rozciąganą membraną gwarantującą szczelne utrzymanie instrumentów w kaniuli. Kaniula o zewnętrznym szerokim gwincie. Kaniula wyposażona w konektor luer-lock z zakrętką oraz w części odstawowej podwójne wycięcie na kołnierzu trokara gwarantujące pewne utrzymanie trokaru w kaniuli podczas penetracji. Trokar plastykowy z dwoma naprzeciwległymi blokerami dopasowanymi do umocowania kaniuli. 40 Przezroczysta kaniula typu twist-in z trokarem o średnicy 6mm i długości 7 cm. Sterylna jednorazowa kaniula z prostym zakończeniem do stawowym z dwupłatową rozciąganą membraną gwarantującą szczelne utrzymanie instrumentów w kaniuli. Kaniula o zewnętrznym szerokim gwincie. Kaniula wyposażona w konektor luer-lock z zakrętką oraz w części odstawowej podwójne wycięcie na kołnierzu trokara gwarantujące pewne utrzymanie trokaru w kaniuli podczas penetracji. Trokar plastykowy z dwoma naprzeciwległymi blokerami dopasowanymi do umocowania kaniuli. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczotka chirurgiczna wielorazowa do chirurgicznego mycia rąk o wymiarach 110/40/20 mm wykonana z tworzywa sztucznego typu Maten oraz z szczotkowania głównego i pomocniczego ( do mycia opuszków palców i paznokci). Szczotkowanie wykonane tworzywa z włókien sztucznych typu Tynex nadająca się do sterylizacji w autoklawie w 134C. 200 2 Basen sanitarny z tworzywa sztucznego 30 3 Kaczka męska z tworzywa sztucznego 50 4 Miska nerkowata z tworzywa sztucznego wym. 30cm x 14cm 25 5 Wieszak do worków na mocz z tworzywa sztucznego 330 6 Kieliszki jednorazowe do leków o pojemności 25ml z podziałką co 5ml. 15000 7 Opaski identyfikacyjne dla dzieci 500 8 Opaski identyfikacyjne dla dorosłych 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier do videoprintera K61 B o wysokiej jakości drukowania jednostka miar 15 rolek 2 Papier do videoprintera K65 HM-ce HECE wysokiej jakości 40 rolek 3 Papier do aparatu Cardiovit AT-1 o wymiarach: 90 x 90mm 150 szt. 4 Papier do aparatu MULTICARD E-300 (szer. 110mm) 170 rolek 5 Żel do aparatu EKG opakowanie 260g 19 opak. 6 Żel do aparatu USG typu aquasonic, opakowanie-5L, pojemnik typu sonipac zaopatrzony w dozownik 250ml( do każdego opakowania 5L po 1 szt.), nieszkodliwy dla skóry, hipoalergiczny, nie uszkadzajacy powierzchni sondy, o odpowiedniej gęstości, nie rozlewajacy się po skórze, bez formaldehydu, bezzapachowy wolny od bakterii, nie wysychajacy w trakcie badania, jednorodny-bez pęcherzyków powietrza, nie brudzący bielizny, zmywalny wodą, o dobrej przenikliwosci dla ultradźwięków, pakowany fabrycznie jednofunkcyjny, przeznaczony tylko do stosowania w aparatach USG 15 opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik łokciowy, aluminiowy z wymienną metalową pompką, dostosowany do mydła i środka dezynfekcyjnego z możliwością przeprowadzenia sterylizacji parowej. Dozownik pasujący do butelek 1000 ml z regulacją dozowania od 0,8-1,8ml z możliwością trzystopniowej regulacji. 19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik łokciowy, aluminiowy z wymienną metalową pompką, dostosowany do mydła i środka dezynfekcyjnego z możliwością przeprowadzenia sterylizacji parowej. Dozownik pasujący do butelek 1000 ml z regulacją dozowania od 0,8-1,8ml z możliwością trzystopniowej regulacji. 19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielorazowy stalowy drut prowadzący przeznaczony do przygotowania kanałów kostnych podczas rekonstrukcji ACL z jednej strony zakończony oczkiem o długości 15mm z drugiej strony zaostrzony długość 38 cm fi 2,4 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wąsy do podawania tlenu 948.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych z teflonu nr 20 G 1,1 x 32mm - różowy 8 000 Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych z teflonu nr 22 G 0,9 x 25mm - niebieski 1 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczulenia przewodowego (stymulacji nerwów) dł. 50mm O 0,8 21G trym igły - 30 500 Igła do znieczulenia przewodowego (stymulacji nerwów) dł. 35mm O 0,65 23G trym igły - 30 900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pompy infuzyjnej - 25 cm z kranikiem trójdrożnym 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.