Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Świdwin: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świdwinie
Numer ogłoszenia: 363560 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świdwinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, drukarki, monitora wraz z osprzętem tj. 1. Zamówienie obejmuje: Lp. Nazwa Charakterystyka Ilość 1. Komputer MINI TOWER Procesor APU osiągający w 3DMark11 minimalnie - 6240 punktów. 16GB RAM. Dysk SSD - 256GB. Karta graficzna w slocie o wydajności minimalnej Texture rate - 12 GTexels, Pixel rate - 3 GPixel/s, obsługą Open GL 4.3 i zużyciem energii do 30 Wat. Wbudowany DVD+-RW. Gigabit Ethernet. 2x USB 3.0 i blokada portów USB. Złącze Kensington. Układ szyfrowania TPM. Certyfikaty: Energy Star, Energy Star Qualified, Znak bezpieczeństwa CE i RoHS. Obsługa bez narzędziowa obudowy mini tower. Klawiatura przewodowa i ergonomiczna PS/2 + mysz laserowa i przewodowa - długość kabla 1.8m, 1000dpi - wyklucza się małe myszy do laptopów. System operacyjny umożliwiający stabilną pracę w CorelDraw Graphics Suite X5 Special Edition lub równoważny. Gwarancja - 3 lata on-site 2 szt. 2. Monitor Przekątna 23 24 cale. Matowa matryca wykonana w technologii IPS. Natywna rozdzielczość 1920 x 1080 piksele. Kontrast 1000:1. Jasność 250 cd/m2. Wielkość plamki 0.28mm. Czas reakcji plamki szary do szarego - 6ms. Kąty widzenia pion i poziom 178 stopni. Ilość wyświetlanych kolorów 16.7 mln. Porty wejścia/wyjścia: HDMI, 2x USB. 2 Głośniki wbudowane lub równoważny. Gwarancja 5 lat 1 szt. 3. UPS Moc pozorna 1000 VA, złącza RJ-45 i USB, Oprogramowanie: monitorująco-zarządzające. Wyświetlacz LCD. pojemność akumulatora 9 Ah. Zabezpieczenia filtry: przeciwprzeciążeniowe, przeciwprzepięciowe, przeciwzwarciowe i linii danych. Liczba akumulatorów: 2. Moc wyjściowa: 600W. Moc wyjściowa: 600W. lub równoważny. Gwarancja: Serwis door to door, 2 lata na akumulatory, 3 lata na UPS 1 szt. 4. Pamięć USB Interfejs USB 3.0 i micro USB. Pojemność 64GB Gwarancja 2 lata. 2 szt. 5. Pakiet Office MS Office Home & Business 2013 PL MLK lub równoważny tj. pakiet zawierający wszystkie elementy Microsoft Office Home & Business 2013 PL MLK, w pełni obsługujący wszystkie istniejące dokumenty bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych. 4 szt. 6. Komputer - Laptop Procesor APU osiągający w 3DMark11 minimalnie - 2450 punktów. Matowa matryca 14.1 cala i rozdzielczości 1600 x 900. 16GB RAM. Dysk SSD - 256GB. Czas pracy na akumulatorze do 500min. Klawiatura podświetlana. Slot na karty pamięci SD i MMC. Wbudowana kamera. Możliwość zamontowania modemu 3G lub LTE. Gigabit Ethernet. Złącza stacji dokującej. Czytnik linii papilarnych. Układ szyfrowania TPM. Czytnik Smart Card. Waga do 1.68kg. Wysokość do 21mm. Certyfikaty: Energy Star, Energy Star Qualified, Znak bezpieczeństwa CE i RoHS. System operacyjny umożliwiający stabilną pracę w CorelDraw Graphics Suite X5 Special Edition lub równoważny. Gwarancja 3 lata door-to-door. 1 szt. 7. Komputer - Laptop Procesor APU osiągający w 3DMark11 minimalnie - 2450 punktów. Matowa matryca 15.4/6 cala i rozdzielczości 1366 x 768. 8GB RAM. Dysk HDD - 500GB. Slot na karty pamięci SD i MMC. Wbudowana kamera. Gigabit Ethernet. Certyfikaty: Energy Star, Energy Star Qualified, Znak bezpieczeństwa CE i RoHS. Mysz laserowa i przewodowa - długość kabla 1.8m, port USB, rozdzielczość 1000 dpi. System operacyjny umożliwiający stabilną pracę w CorelDraw Graphics Suite X5 Special Edition lub równoważny. Gwarancja 3 lata door-to-door 1 szt. 8. Napęd DVD Zewnętrzny napęd DVD+/-RW USB. Wysokość do 14mm. Gwarancja 1 rok. 1 szt. 9. Zewnętrzny dysk twardy Zewnętrzny dysk twardy o pojemności 1TB. Dołączone oprogramowanie ułatwiające wykonanie kopii zapasowej. Dołączone oprogramowanie zapewniające ochronę w postaci szyfrowania danych i ochronę dostępu do danych hasłem. Interfejs USB 3.0. Kabel w zestawie. Grubość do 16mm. Gwarancja 3 lata 1 szt. 10. Torba 1x Torba przeznaczona do przenoszenia laptopa o wymiarach matrycy 14.1 cala, wykonana ze skóry naturalnej. Waga do 1.38kg. 1 szt. 11. Torba Torba wykonana z nylonu do laptopa o matrycy 15.4 6 cala 1 szt. 12 Program do projektowania grafiki CorelDraw Graphics Suite X5 Special Edition lub równoważny. Za równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programów wskazanych przez Zamawiającego, jako standard. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych powyżej. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. 1 szt. 13 Drukarka atramentowa Drukarka atramentowa umożliwiająca drukowanie bezprzewodowe. maks. rozmiar nośnika - A4 maks. szybkość druku mono: 33 str/min. maks. szybkość druku w kolorze: 15 str.min. ilość pojemników z tuszem min.: 4 szt. złącze USB pojemność podajnika papieru min.: 100 arkuszy 4 oddzielne butelki (70 ml) z atramentem (czarny, błękitny, żółty, purpurowy) oraz 2 dodatkowe butelki z czarnym atramentem. Duży, zintegrowany pojemnik na atrament.. Drukarka z systemem stałego zasilania w atrament. Gwarancja 1 rok w serwisie zewnętrznym 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16 78-300 Świdwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16 78-300 Świdwin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej i masy asfaltowej na zimno do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego wraz z transportem Wykonawcy
- Budowa placu zabaw na Osiedlu Wojskowym w Świdwinie.
- Wyposażenie jadalni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdwinie.
- ZP/24/2024 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń grzewczych kotłowni w Trzebiatowie
- ZP/20/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych III
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradz
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.