eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Kraków: Dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych
Numer ogłoszenia: 363551 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie Małopolski Ośrodek Szkoleniowy , plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 430 03 06, faks 0-12 430 04 19.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mos.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik 1a dla I części oraz załącznik 1b dla II części. Zakłada się, iż przedmiotem zamówienia publicznego będą produkty z aktualną datą przydatności do spożycia - wymagany okres to co najmniej 6 miesięcy na dzień dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 15.83.10.00 - Cukier 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) jeśli dostarczyli w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej: - 300 000 zł brutto każda dla I części, - 20 000zł. brutto każda dla II części. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100 000zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a, 2b, do niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualne zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie Małopolski Ośrodek Szkoleniowy pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków pok.nr 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie Małopolski Ośrodek Szkoleniowy, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków pok. nr 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Doskonalenie zawodowe nauczycieli w dziedzinie wykorzystania technologii informacyjnej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4 Wysokokwalifikowane kadry systemu oświaty..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb organizacji przerw kawowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb organizacji przerw kawowych, przy czym wyroby cukiernicze/ciastka powinny być opakowane w sposób umożliwiający bezpośrednie wyłożenie na stół bez konieczności wykładania ich na tace/talerze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.20.00-3, 15.86.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych, przy czym należy uwzględnić, iż kubki jednorazowe będą wykorzystane w celu podania gorących napojów typu kawa/herbata.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.