eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa znaków drogowych odblaskowych typu średniego z blachy aluminiowej grub. 1,5 mm, podwójnie zaginanych krawędziowo, z folii odblaskowej I i II generacji, podkładów pod tablice segregacyjne i tabliczki, oraz uchwytów i elementów mocujących.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Poznań: Dostawa znaków drogowych odblaskowych typu średniego z blachy aluminiowej grub. 1,5 mm, podwójnie zaginanych krawędziowo, z folii odblaskowej I i II generacji, podkładów pod tablice segregacyjne i tabliczki, oraz uchwytów i elementów mocujących.
Numer ogłoszenia: 36350 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych odblaskowych typu średniego z blachy aluminiowej grub. 1,5 mm, podwójnie zaginanych krawędziowo, z folii odblaskowej I i II generacji, podkładów pod tablice segregacyjne i tabliczki, oraz uchwytów i elementów mocujących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa; znaków drogowych odblaskowych typu średniego z blachy aluminiowej grub. 1,5 mm, podwójnie zaginanych krawędziowo, z folii odblaskowej I i II generacji, podkładów pod tablice segregacyjne i tabliczki, oraz uchwytów i elementów mocujących. Wymiary znaków i tablic, symbole, kolorystyka powinna ściśle odpowiadać wzorom podanym w załączniku do Dz. U. nr 220 z 23 grudnia 2003 r. poz. 2181 Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. znaków typu A-900 z folii I generacji - max.400 szt. 2. znaków typu B-800 z folii I generacji - max.300 szt. 3. znaków typu C-800 z folii I generacji - max.400 szt. 4. znaków drogowe na podkładzie z blachy ocynkowanej typu G-1 - max.100 szt. 5. znaków typu D-600x600 z folii I generacji - max.200 szt. 6. znaków typu U - 6a z folii I generacji - max.150 szt. 7. znaków typu U-4a z folii I generacji - max. 60 szt. 8. znaków typu A-7 z folii II generacji - max.200 szt. 9. znaków typu B-20 z folii II generacji - max. 40 szt. 10. znaków typu B-2 z folii II generacji - max. 50 szt. 11. znaków typu D-6 z folii II generacji - max.160 szt. 12. wysięgników na znaki drogowe ocynkowane - na jeden znak - max. 50 szt. - na dwa znaki - max. 20 szt. 13. podkładów pod tablice /m2/ - max. 400 m2 14. podkładów pod tabliczki /m2/ - max. 200 m2 15. uchwytów do mocowania znaków - max.5 000 szt. 16. taśm do mocowania znaków - max.5 000 mb 17. zapinek do taśmy - max.2 000 szt. 18. tablic uchylnych U-24 - max. 130 szt. 19. klej do tablic uchylnych - max. 40 kg 20. słupków prowadzących U-1a - max. 80 szt. 21. luster polimerowych o wym. 1000x 800 z uchwytami - max. 10 szt. Lica znaków winny być wykonane metodą sitodruku. Tarcze znaków winny być mocowane za pomocą uchwytów uniwersalnych do profili montażowo- usztywniających. Uchwyty do znaków muszą być cynkowane galwanicznie (uchwyty mocujące do słupków Ø 60 oraz na taśmę Bandimex). Nazwa taśmy została użyta dla sprecyzowania przedmiotu zamówienia. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego przy pomocy faksu. Termin dostawy do 10 dni od daty złożonego zamówienia. Dostawa odbywać się będzie do Centrum Operacyjnego Utrzymania i Ruchu ul. Górecka 15 lub Magazynu Zarządu Dróg Miejskich przy ul. Gdyńskiej 46/50 w Poznaniu. Adres wysyłkowy zostanie wskazany w bieżącym zamówieniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu przy ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu przy ul. Wilczak 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.