eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG - SPRAWA N 1/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-03

Ogłoszenie nr 36340 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.

Grudziądz: DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG - SPRAWA N 1/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10449-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG - SPRAWA N 1/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do pojazdów z 13 WOG oraz instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 13WOG, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego, na warunkach określonych w ogólnych wach umowy. Zakres i rodzaj przedmiotu zamówienia: 1.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 155/80 R13 letnia,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 8; 2.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/70 R15C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 3.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/70 R15C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 12; 4.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 235/65 R16C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 10;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 12; 5.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 235/65 R16C zimowa,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 10;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 12; 6.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 25/8 R12 terenowa (przód,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 8;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 2; 7.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 25/10 R12 terenowa (tył,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 8;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 2; 8.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 185 R15C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 16; 9.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 185 R15C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 16; 10.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 7.50 R16, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 24; 11.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R15 letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 12.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R15 zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 13.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 255/100 R16, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 2; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 2; 14.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 205/65 R16C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 15.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R16C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 16.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/55 R16 letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; 17.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/55 R16 zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI - art. 34 ust. 5 PZP - 4; Zamawiający przewiduje zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy PZP możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Ad.1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) adekwatnie do zmiany wysokości stawki podatku VAT, zastosowanej przez Wykonawcę w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Ad.2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w części stanowiącej koszty ponoszone na wynagrodzenie i ubezpieczenie zatrudnionych w ramach umowy o pracę pracowników (dotyczy umów pracowników z minimalnym wynagrodzeniem) albo w ramach umowy cywilno - prawnej (dotyczy umów zleceniobiorców/wykonujących dzieło z minimalną stawką godzinową) w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji kalkulacji z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana uwzględniać będzie wyłącznie wzrost wynagrodzenia w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z ustalonym minimalnym wynagrodzeniem. W opisanym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego z określeniem uzasadnienia zmiany, propozycji zmiany wynagrodzenia oraz wykazania wpływu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający w terminie 21 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów od Wykonawcy rozpatrzy wniosek o zmianę. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do propozycji Wykonawcy w zakresie zmian wysokości ceny umowy, stanowisko Zamawiającego będzie w tej mierze ostateczne. Ad.3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu i wysokości składek określonych w pkt 3 w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji formularza ofertowego stanowiącego załącznik do umowy jako podstawy ustalenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Podstawę zmiany wysokości wynagrodzenia stanowić będzie zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający szczegółowe analityczne z uwzględnieniem zmian jak wyżej. Uzasadnione zastrzeżenia i zmiany Zamawiającego do tak przedłożonych kalkulacji będą wiązały strony w przedmiocie ustalenia obowiązującej stawki roboczogodziny. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zostaną wprowadzone do umowy stron w formie aneksu. Zmiany jak powyżej pkt 1, 2, 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem i udowodnieniem zaistniałych okoliczności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34351100-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65901.82
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MOTOR MLG Sp. z o.o.,  motor@lenarciak.com,  ul. Wilcza 72 lok.10,  00-670,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66513,48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66513,48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89505,31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W zakresie wartości umowy wybranej oferty: Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty ceny obejmującej zakres podstawowy zamówienia ustalonej w wyniku przeprowadzonego postępowania w wysokości ogółem:16 295,04 zł brutto, W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość faktycznie zrealizowanych dostaw w ramach opcji - maksymalnie o kwotę 59 512,83 zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.