eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mobilnego systemu zbierania i transmisji danych pacjentów kardiologicznych wraz montażem i szkoleniem w zakresie obsługi systemu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Warszawa: Dostawa mobilnego systemu zbierania i transmisji danych pacjentów kardiologicznych wraz montażem i szkoleniem w zakresie obsługi systemu
Numer ogłoszenia: 363400 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mobilnego systemu zbierania i transmisji danych pacjentów kardiologicznych wraz montażem i szkoleniem w zakresie obsługi systemu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mobilnego systemu zbierania i transmisji danych pacjentów kardiologicznych, umożliwiającego wprowadzanie i bezprzewodową transmisję danych pacjenta z karetki, z terenu lub innego zakładu opieki zdrowotnej do systemu bazodanowego realizowanego w ramach projektu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Uniwersytetu Warszawskiego, pod nazwą Rozwój zaawansowanych metod obrazowania medycznego, rozproszonej akwizycji, archiwizacji i teletransmisji w zintegrowanym systemie opieki kardiologicznej ostrych zespołów wieńcowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 3 do SIWZ w szczególności obejmuje: a) opracowanie i wdrożenie modułowego systemu zbierania i transmisji danych, w architekturze klient-serwer, wg wymagań Zamawiającego. b) dostawę niezbędnego sprzętu i oprogramowania, w tym: - serwera baz danych i aplikacji, - 15 tabletów przenośnych wyposażonych ekrany dotykowe, w tym 5 instalowanych (montowanych) w karetkach pogotowia, - routera do obsługi APN, c) zapewnienie bezprzewodowej transmisji danych GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA, w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. d) instalację sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz opcjonalnie w karetkach pogotowia. e) udzielenie wsparcia technicznego, w okresie minimum 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. f) 2 dniowe szkolenie 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznika nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, co najmniej jednego wdrożenia systemu informatycznego obejmującego dostawy i usługi, o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych (na rzecz jednego podmiotu), z podaniem daty odbioru, odbiorców i wartości, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać wdrożenia wykonane w tym okresie. 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy i usługi informatyczne, ujęte w ww. wykazie, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu świadczył dostawy i usługi informatyczne; b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie; c) opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że zamówienie były realizowane należycie; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - CE lub deklaracja zgodności z przywołaną normą dla oferowanych urządzeń. - Opis funkcjonalno-użytkowy oferowanego sytemu (aplikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa www.wum.edu.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa www.wum.edu.pl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pod nazwą Rozwój zaawansowanych metod obrazowania medycznego, rozproszonej akwizycji, archiwizacji i teletransmisji w zintegrowanym systemie opieki kardiologicznej ostrych zespołów wieńcowych, realizowany jest na podstawie wniosku aplikacyjnego Nr PL0262, zatwierdzonego 15 maja 2008 r. przez Komitet Mechanizmu Finansowego do wsparcia w obszarze priorytetu 2.6 - Badania naukowe, w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2004-2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.