eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzątanie pasa drogowego, zatok autobusowych , chodników i jezdni pozamiejskich w ciągu drogi krajowej nr 57 będącej w administracji Rejonu Lidzbark Warmiński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Olsztyn: Sprzątanie pasa drogowego, zatok autobusowych , chodników i jezdni pozamiejskich w ciągu drogi krajowej nr 57 będącej w administracji Rejonu Lidzbark Warmiński
Numer ogłoszenia: 36338 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pasa drogowego, zatok autobusowych , chodników i jezdni pozamiejskich w ciągu drogi krajowej nr 57 będącej w administracji Rejonu Lidzbark Warmiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie (sześciokrotne)pasa drogowego , (dwukrotne) zatok autobusowych , chodników i jezdni (dwukrotne) pozamiejskich w ciągu drogi krajowej nr 57 będącej w administracji Rejonu Lidzbark Warmiński Szwarunki - Biskupiec - Dźwierzuty - dr nr 57 od km 0+000 do km 65+790,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A -Warunki ogólne udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełnić warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B- Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu. - Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednią ilość osób tj. minimum 5 na każde zadanie w tym:- min. 2 osoby z zaświadczeniem uprawniającym do kierowania ruchem w zakresie każdego zadania.Potencjał techniczny -Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, najem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu:-samochód ciężarowy lub ciągnik-1, -ładowarkę-1. -Podwykonawstwo-Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu dokonywaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione ponizej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A-Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3-Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofer.B-Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty:1-Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. i załącznika do niniejszego Formularza. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku.Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień do kierowania ruchem. 2. - Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim, ul.Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim, ul.Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.