eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO PRZY UL. NARUTOWICZA 4 W LUBLINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Lublin: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO PRZY UL. NARUTOWICZA 4 W LUBLINIE
Numer ogłoszenia: 363370 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie , ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5287430, 5287400, faks 081 5287406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO PRZY UL. NARUTOWICZA 4 W LUBLINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania wykazanych w poniższym zestawieniu ogólnym, a szczegółowo opisanych w załączniku Nr 6 do SIWZ. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym symbolem produktu oraz instrukcją obsługi w języku polskim. System operacyjny, właściwe sterowniki oraz oprogramowanie biurowe powinny być zainstalowane przez Wykonawcę. Część I. - Dostawa sprzętu komputerowego Część II. - Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego - sieciowy sprzęt komputerowy Część III. - Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego - drukarka kodów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.31.32-5, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.21.30-4, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 32.42.40.00-1, 29.56.12.30-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone jest bez obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1). Formularz ofertowy - zgodny ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2). Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ, 3).Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4). Aktualny odpis z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Parafowany (każda strona) wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ 6). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania 3. Wszystkie wymagane od Wykonawców dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia powinny przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Jeśli Oferentem jest spółka cywilna lub jawna - oferta musi być podpisana przez wszystkich wspólników tej spółki lub przez pełnomocnika tej spółki. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej propozycje alternatywne skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 8. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie jakichkolwiek wątpliwości uznaje się, że wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 10. Jeżeli osoba bądź osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane przez Wykonawcę. 12. Każda strona zawierająca jakąkolwiek treść powinna być podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Wszelkie poprawki w treści oferty, w szczególności każde przekreślenie, przerobienie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp. powinny być parafowane przez Wykonawcę. 13. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. W treści oferty Wykonawca winien umieścić informację o ilości stron oferty. 14. Jeżeli niektóre informacje w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp zastrzec w ofercie, które informacje nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te muszą być opatrzone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503) oraz winny być one trwale spięte, ponumerowane, umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Wg powyższego artykułu przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 15. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zawiązane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 16. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymagać będzie od wybranego wykonawcy zawarcia umowy zgodnej z postanowieniami SIWZ. 2. Wzór umowy stanowi - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w projekcie umowy i zobowiązuje się do jej zawarcia, gdy zostanie wybrany na wykonawcę niniejszego zamówienia. 4. Akceptacja treści umowy nastąpi przez parafowanie załączonego wzoru umowy przez Wykonawcę. 4. Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w - Załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie 20 - 950 Lublin, ul. Narutowicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Lublin, ul. Narutowicza 4, Sekretariat, I p., pokój nr 21 do dnia 14.11. 2011r. do godz. 10.00 w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. - Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Części I opisany został w: Specyfikacji technicznej dla Części I zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. (Część 1.1. - Wymagania ogólne, Część 1.2. - Wymagania szczegółowe). Wykonawca w ramach przedmiotowej części dostarczy: 1) Komputer biurowy - 24 sztuki; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2a 2) Komputer przenośny pracownia plastyczna - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2b 3) Mysz optyczna - 3 sztuki; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2c 4) Drukarka atramentowa - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2d 5) Macierz dyskowa pracownia plastyczna - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2e 6) UPS dla macierzy dyskowej pracownia plastyczna - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2f 7) Komputer przenośny biurowy - 2 sztuki; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2g 8) Czytnik kodów kreskowych - 4 sztuki; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2h 9) Router Wi-Fi - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2i 10) Skaner A4 - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2j 11) Klawiatura komputerowa - 2 sztuki; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2k 12) Karta zabezpieczająca - 16 sztuk; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2l 13) Program do zarządzania czytelnią internetową; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2m 14) Głośniki komputerowe - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2n 15) Macierz dyskowa do serwerowni - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2o 16) Monitor LCD + kalibrator - 2 sztuki; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 1.1. i 1.2p.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.31.32-5, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.21.30-4, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. - Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego - sieciowy sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Części II. opisany został w: Specyfikacji technicznej dla Części I zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. (Część 2.1. - Wymagania ogólne, Część 2.2. - Wymagania szczegółowe). 1) Urządzenie zbierające i analizujące zdarzenia - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 2.1. i 2.2a 2) Sprzętowe rozwiązanie dla poczty e-mail - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 2.1. i 2.2b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III. - Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego - drukarka kodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Części III. opisany został w: Specyfikacji technicznej dla Części I zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. (Część 3.1. - Wymagania ogólne, Część 3.2. - Wymagania szczegółowe). 1) Drukarka etykiet - 1 sztuka; wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna - Część 3.1. i 3.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.12.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.