eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Kurs komputerowy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Białystok: Kurs komputerowy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 36336 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www. mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego dla łącznie 118 uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, podzielony na dwie części (pakiety): PAKIET NR 1: kurs komputerowy dla 100 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (poziom zaawansowany i/lub podstawowy); PAKIET NR 2: kurs komputerowy dla 18 osób nieaktywnych zawodowo, sprawujących opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi (poziom podstawowy). 2. Cel: a) kurs zaawansowany: nabycie wiedzy teoretycznej oraz zdobycie praktycznych umiejętności dotyczących wykorzystania zaawansowanych narzędzi pakietu Microsoft Office z następujących aplikacji: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, baza danych, grafika menadżerska i prezentacyjna. Po ukończeniu kurs uczestnicy powinni uzyskać pełną samodzielność w posługiwaniu się w/w narzędziami. b) kurs podstawowy: uzyskanie wiedzy i zdobycie umiejętności dotyczących obsługi komputera. 3. Zakres przedmiotowy kursu: a) Kurs zaawansowany w wymiarze 70 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 minut) - zajęcia teoretyczno-praktyczne z zakresu: Blok I - przetwarzanie tekstu - poziom zaawansowany, Blok II - Arkusze kalkulacyjne - poziom zaawansowany, Blok III - Bazy danych - poziom zaawansowany, Blok IV - Grafika menadżerska i prezentacyjna - poziom zaawansowany, b) Kurs podstawowy w wymiarze 70 godzin (1 godz. = 45 minut) - zajęcia teoretyczno-praktyczne z zakresu: Blok I - Podstawy technik informatycznych, użytkowanie komputerów, Blok II - Przetwarzanie tekstów, Blok III - Arkusze kalkulacyjne, Blok IV - Grafika menadżerska i prezentacyjna, Blok V - Usługi w sieciach informatycznych. 4.ZAŁOŻENIA WSPÓLNE: 1)Miejsce przeprowadzenia kursu: teren miasta Białegostoku, jeden obiekt. 2)Kurs powinien być prowadzony przez wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia. 3)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) organizacji kursu, tzn. zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, w tym zapewnienia sal szkoleniowych, spełniających wymogi przepisów bhp i p.poż., klimatyzowanych lub minimum wentylowanych, z zapleczem socjalnym i sanitarnym, dostosowanych do ilości szkolonych osób, odpowiednio wyposażonych w sprzęt dydaktyczny, np. rzutnik multimedialny, laptop, minimum jedną tablicę standardową lub tablicę flipchart oraz zapewnienie w czasie zajęć każdemu uczestnikowi kursu samodzielnego dostępu do komputera z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia wraz z dostępem do Internetu, w stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom kursu, b) podzielenia uczestników kursu według stopnia znajomości obsługi komputera na grupy zajęciowe: podstawową i zaawansowaną na podstawie przeprowadzonego przez rozpoczęciem kursu testu kwalifikacyjnego - dotyczy Pakietu Nr 1 , c) zapewnienia wyżywienia uczestnikom kursu: obiad dwudaniowy + napój dla uczestników kursu z Pakietu nr 1 oraz kawa, herbata, soki, ciastka lub ciasta, woda gazowana i niegazowana, owoce, cukier, mleczko lub śmietanka każdego dnia podczas zaplanowanych przerw, wszystkim uczestnikom kursu, d) zapewnienie uczestnikom kursu biletów komunikacji miejskiej upoważniających do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, na przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się kursu i z powrotem, e) zapewnienia materiałów szkoleniowych i dydaktycznych odpowiadających programowi kursu (min. materiały szkoleniowe w formie książki, skryptu, itp. +2 GB pendriv + notes, długopis). Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu przekaże po jednym egzemplarzu w/w materiałów szkoleniowych na własność uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, f) zapewnienia nadzoru nad organizacją kursu i realizacją programu merytorycznego, celem podniesienia jakości organizowanego kursu, a także przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego w ostatnim dniu kursu, g) opracowania szczegółowego programu zajęć kursu komputerowego uwzględniającego założenia pkt. 3 i 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, h) ustalenia, po konsultacjach z Zamawiającym, harmonogramu zajęć i przekazania go Zamawiającemu nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu zapozna uczestników z jego szczegółowym zakresem tematycznym i przekaże im harmonogram realizowanych zajęć, i) przeprowadzenia ankiety oceniającej kurs wśród jego uczestników w ostatnim dniu kursu. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt, materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, materiałów informacyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. Budynek i sala szkoleniowa muszą być oznakowane informacją o nazwie kursu, czasie trwania, numerze sali, w której będą odbywać się zajęcia i nazwie projektu zgodnie z wytycznymi. 5)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenia dziennej listy obecności uczestników kursu (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników kursu pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu listę obecności niezwłocznie po zakończeniu kursu, b) odebrania od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oraz oświadczeń potwierdzających skorzystanie z codziennego poczęstunku (kawa, herbata, itp.) i obiadu oraz biletów komunikacji miejskiej, c) prowadzenia dziennika zajęć, według wzoru Zamawiającego, zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć, podpis wykładowcy, d) sporządzenia protokołu z przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego, e) prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń. Kurs komputerowy powinien zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, potwierdzającego jego ukończenie oraz zakres i nabycie kwalifikacji/umiejętności w zakresie objętym kursem zawierającego w swojej treści minimum niżej wymienione elementy: - pieczęć organizatora kursu, - personalne dane osoby, która kurs ukończyła (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia), - nazwę formy kształcenia, - nazwę organizatora kursu, - termin realizacji kursu, - cel kursu, - miejscowość i data wydania zaświadczenia, - podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez organizatora kursu do wydania zaświadczenia, - nazwę zajęć edukacyjnych oraz wymiar ich godzin, bądź w przypadku gdy Wykonawca stosuje Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), zgodnego z § 6 w/w rozporządzenia lub według wzorów określonych odrębnymi przepisami, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. ( jeżeli nie wykluczają tego odrębne przepisy). Kopie zaświadczeń Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu. 6)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu na czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w zajęciach. Według imiennej listy uczestników sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. 6. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 7a lub/i 7b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 2. Zamówienia uzupełniające mogą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia lub jego części, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 10% zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od dnia podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje o najmniej 2 usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów komputerowych, w tym przynajmniej jedna usługa o wartości nie mniejszej niż: - 40 000,00 zł brutto w odniesieniu do Pakietu nr 1, - 7 000,00 zł brutto w odniesieniu do Pakietu nr 2, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w poszczególnych pakietach: PAKIET NR 1: minimum 60 zestawami komputerowymi z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia wraz z dostępem do Internetu, PAKIET NR 2: minimum 18 zestawami komputerowymi z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia wraz z dostępem do Internetu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w poszczególnych pakietach: PAKIET NR 1: minimum 5 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i co najmniej roczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, PAKIET NR 2: minimum 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i co najmniej roczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) szczegółowy programu zajęć kursu uwzględniający założenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) informacja dotyczącca lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia kursu komputerowego, zawierająca minimum: miejsce (adres) realizacji kursu, opis warunków lokalowych, tj. wielkość sal szkoleniowych oraz ich charakterystyka ( w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie kursu wskazać, w której sali będą odbywać się zajęcia), opis innych pomieszczeń z których rzeczywiście będą korzystać kursanci.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1a i/lub nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), c) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającą na: a) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jak również z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b) zmianie w zakresie przedmiotu umowy w związku ze zmniejszeniem liczby uczestników kursu oraz w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych dotyczących tych uczestników, bez konieczności zachowania formy pisemnej, c) zmianie harmonogramu zajęć w przypadku: - wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany z przyczyn nieleżących po stronach umowy, bez zmiany terminu realizacji umowy, - zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, d) zmianie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz że osoba wskazana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające wymaganiom Zamawiającego określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - po pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego, bez konieczności zachowania pisemnej formy zmiany umowy, e) zmianie miejsca przeprowadzenia kursu, pod warunkiem że zmiana jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i nie ulegnie zmianie miejscowość przeprowadzenia kursu, a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą porównywalne z warunkami wskazanymi w ofercie, f) zmianie umowy wynikającej z innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www. mopr.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego: Miejski Ośrodek pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs komputerowy dla 100 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (poziom zaawansowany i/lub podstawowy ). 2. Kurs komputerowy obejmuje 70 godzin lekcyjnych ( 1 godz. lekcyjna = 45 minut) dla 100 osób podzielonych na 5 grup, nie więcej niż 20-osobowych, z zachowaniem dwóch przerw: jednej kawowej i jednej obiadowej w miejscu przeprowadzania kursu, 3. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze, z pominięciem poniedziałku ( wtorek - piątek) po 5 godzin lekcyjnych, w godzinach: 900 - 1400, z następującym zastrzeżeniem: a) I, II, III grupa: zajęcia we wtorki i środy, począwszy od 12.04.2011r., b) IV, V grupa: zajęcia we czwartki i piątki, począwszy od 14.04.2011r. 4. Wykonawca zapewni co najmniej 3 sale szkoleniowe, spełniające wymogi o których mowa w pkt. 3.4. ppkt 3 lit.a. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. Wykonawca zapewni wyżywienie uczestnikom kursu: obiad dwudaniowy + napój oraz kawę, herbatę, soki, ciastka lub ciasta, wodę gazowaną i niegazowaną, owoce, cukier, mleczko lub śmietankę każdego dnia podczas zaplanowanych przerw. 6. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu bilety komunikacji miejskiej upoważniające do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, na przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się kursu i z powrotem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs komputerowy dla 18 osób nieaktywnych zawodowo, sprawujących opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi (poziom podstawowy). 2. Kurs komputerowy obejmuje 70 godzin lekcyjnych ( 1 godz. lekcyjna = 45 minut) dla 18 osób (jedna grupa), 3. Zajęcia powinny być przeprowadzane 2 razy w tygodniu po 4 godziny lekcyjne, w tym jedna przerwa kawowa, 4. Dni tygodnia, w których mogą odbywać się zajęcia: dni robocze, poniedziałek i środa, w godz. od 1000 do 1400, od dnia 11.04. 2011r. do 22.06.2011r. 5. Wykonawca zapewni co najmniej jedną salę szkoleniową, spełniającą wymogi o których mowa w pkt. 3.4. ppkt 3 lit.a. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. Wykonawca zapewni kawę, herbatę, soki, ciastka lub ciasta, wodę gazowaną i niegazowaną, owoce, cukier, mleczko lub śmietankę każdego dnia podczas zaplanowanych przerw. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu bilety komunikacji miejskiej upoważniające do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, na przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się kursu i z powrotem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.