eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kryniczno › Organizacja transportu uczniów i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Wisznia Mała w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Kryniczno: Organizacja transportu uczniów i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Wisznia Mała w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017
Numer ogłoszenia: 36326 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała , ul. Szkolna 6, 55-114 Kryniczno, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 387 85 88, faks 0-71 387 85 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapokryniczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała-jednostka pomocnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja transportu uczniów i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Wisznia Mała w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu uczniów i opieki w czasie przewozów do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Wisznia Mała w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 - do szkoły i ze szkoły oraz przewozu w ramach podstawy programowej na zajecia realizowane poza terenem szkoły . Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 17 pkt 3 ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz 2572 ze zm.) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz (dowozy i odwozy) uczniów uczęszczających na zajęcia tj: a) do Zespołu Szkół w Krynicznie, b) do Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej, c) do Oddziału Przedszkolnego w Ligocie Pięknej, (dowożone będą dzieci kl. 0 ze Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej). d) do Szkoły Podstawowej w Psarach. 3. Dodatkowo w ramach miesięcznego limitu 700 kilometrów Wykonawca zobowiązany jest do przewozu (dowóz i odwóz) uczniów na zajęcia edukacyjne według poniższego wykazu. a) Zespołu Szkół w Krynicznie realizujących zajęcia na basenie w Parku Wodnym ZDRÓJ w Trzebnicy (dwa razy w tygodniu), b) Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej realizujących zajęcia na basenie w Parku Wodnym ZDRÓJ w Trzebnicy (raz w tygodniu), c) Szkoły Podstawowej w Psarach realizujących zajęcia na basenie w Parku Wodnym ZDRÓJ w Trzebnicy (raz w tygodniu), Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z organizacją roku szkolnego zawartą w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Pozostałe km w ramach limitu 700 km będą mogły być wykorzystane na przewóz (dowóz i odwóz) uczniów na inne zajęcia edukacyjne realizowane poza terenem szkoły. 4. Złożona oferta musi zawierać zryczałtowaną cenę biletu miesięcznego na jednego ucznia w dwie strony, uwzględniając wszystkie przejazdy opisane w pkt 2i 3 przedmiotu zamówienia. 5. Przewidywana liczba przewożonych uczniów do placówek oświatowych wynosi - 305 (200 uczniów do Zespołu Szkół w Krynicznie, 65 uczniów Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej, 25 uczniów Oddziału Przedszkolnego w Ligocie Pięknej, 15 uczniów Szkoły Podstawowej w Psarach) i została ustalona na dzień publikacji ogłoszenia o Zamówieniu. Zamawiający zastrzega , że może ona ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 6. Szczegółowa imienna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety miesięczne (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 7. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po upływie rozliczanego miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do rozliczenia imienny wykaz dzieci, na które zostały wystawione bilety. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 8. Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 17 ust 3 ustawy z dnia 7 września1991 r. o systemie oświaty ( Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz 2572 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej dorosłej osoby w każdym środku transportu (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonanym kursie był opiekun. 9. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.). Pojazdy muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 10. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby autobusy świadczące usługę posiadały pneumatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 11. W razie awarii pojazdu Wykonawca powiadamia Zamawiającego w trybie natychmiastowym oraz zapewnia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania podwykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności tj: posiada licencję, na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414). udzieloną na okres obejmujący termin wykonywania zamówienia, określony w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz. VI pkt. 1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli w o okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 zamówienie polegające na przewozie osób przez co najmniej 12 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz. VI pkt.1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonywani zamówienia , w tym dysponuje co najmniej 2 środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób: 1. każdy posiadający min 42 miejsca siedzące + kierowca, 2. wyprodukowanymi po 01.01.1996 r. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wykazane w Roz. VI pkt. 1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wykazane w Roz. VI pkt 1. Z dokumentów i oświadczeń i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ważne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz. VI pkt 1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wskazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Sporządzony przez Wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną notarialnie do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Jakość usług oceniania na podstawie wieku pojazdów którymi będzie świadczona usługa - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą wybranym w przetargu Zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych w SIWZ oraz załączonym wzorze umowy stanowiącym część II. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, w szczególności: 1) zmiana jednostkowej ceny brutto oraz zmiana całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT pod warunkiem niezmienności ceny netto. 2) zmiana sposobu wykonania usługi w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów. 3) Zwiększenie ilości kursów przy zachowaniu ilości wozokilometrów. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust 2 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapokryniczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała , Kryniczno ul. Szkolna 6, 55-114 Wisznia Mała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała , Kryniczno ul. Szkolna 6, 55-114 Wisznia Mała.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.