eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ćmielów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ćmielów w miejscowościachĆmielów, Brzóstowa i Grójec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Ćmielów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ćmielów w miejscowościach: Ćmielów, Brzóstowa i Grójec.
Numer ogłoszenia: 363268 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie , ul. Kolejowa 43, 27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 8612143, faks 0-15 8612143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ćmielów w miejscowościach: Ćmielów, Brzóstowa i Grójec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją procesu inwestycyjnego - budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości rzędu 7,774km (w tym rurociągi tłoczne o długości 322m) oraz 2 szt. przepompowni ścieków oraz wszystkie czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 206r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. (Dz. U. Nr 108, poz. 953 z póź. zm.) i niezbędne ze względu na zasady sztuki budowlanej i gospodarności. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należeć między innymi: 1) zapoznanie się z dokumentacją budowlaną powierzonych zadań inwestycyjnych, warunkami terenowymi oraz z pozwoleniami na budowę; 2) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; 3) Inspektor nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem przestoi w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie Kierownika Budowy lub Inwestora; 4) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawdzenie zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz zapisami umowy; 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robot, wbudowanych wyrobów budowlanych, stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja); 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych gotowych obiektów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót i przekazania ich w użytkowanie; 7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robot oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót; 8) udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy; 9) udział w pracach komisji odbiorowych, komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji, objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek, w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji; 10) przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z obowiązkami Inspektora Nadzoru, wynikającymi z przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tego prawa; 11) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą inwestycji poprzez sprawdzenie obmiarów i kalkulacji; 12) składanie na życzenie Zamawiającego, sprawozdań z postępu robót (sprawozdania z postępu prac, opatrzone zdjęciami, ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających) i zgłaszanie ewentualnych zagrożeń wykonania robót w terminach określonych w harmonogramie robót; 13) sprawdzanie posiadania przez wykonawcę inwestycji odpowiednich dokumentów, uprawnień, atestów, wyników badań, itp. dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń; 14) opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałów oraz wyposażenia, proponowanych przez wykonawcę inwestycji lub zamawiającego; 15) sprawdzanie kompletności przedstawionych dokumentów i zaświadczeń przez wykonawcę robót budowlanych, a niezbędnych do przeprowadzenia odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. dysponują do prawidłowej realizacji zamówienia osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności: sieci kanalizacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i konstrukcyjno - budowlanej, które przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji nadzorowania pracami przez wskazane osoby w w/w specjalnościach, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, za wyjątkiem przypadków określonych w Prawie Budowlanym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 2.2. posiadają doświadczenie zawodowe w postaci udokumentowania wykonania co najmniej jednego sprawowanego nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów dołączonych do oferty, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów do oferty musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od Wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z punktem V ppkt. 2.1 SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izby samorządu zawodowego - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. Wymagania forma dokumentów: wykaz osób - oryginał; uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę. 3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagania forma dokumentów: zobowiązanie innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3.3. Wykaz sprawowanych nadzorów odpowiadających wymogom wskazanym w punkcie. V ppkt. 2.2. SIWZ ze wskazaniem rodzaju robót budowlanych nadzorowanych oraz dat, miejsca i wartości wykonanych usług oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem załącznika Nr 5 do SIWZ. Wymagania forma dokumentów: wykaz sprawowanego nadzoru - oryginał; dokumenty potwierdzające, że pełnione nadzory zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) w odniesieniu dokumentów wymienionych w pkt. 2 muszą być złożone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty określone w pkt. 3 ma obowiązek złożyć ten lub ci wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w pkt. V ppkt. 2 SIWZ. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.1. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ewentualnie umowę regulującą współpracę tych wykonawców, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.2. Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6.1. Dokument, o których mowa w pkt. 6 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów - pokój nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów - sekretariat - pokój Nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane przy współudziale środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach Działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.