eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Piła: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 363257 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pile , Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2109330, faks 0-67 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Orientacyjne ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Załącznik ten składa się z dwóch części - osobno dla każdej części zamówienia. Ponadto podział każdej części zamówienia w tym załączniku wynika z dwóch źródeł finansowania - z budżetu Starostwa Powiatowego w Pile i Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym. Dostawy zamówionych towarów - sukcesywne - w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. a) Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. b) Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. c) Opis części zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ: I część - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr A1, załącznik nr A2; II część - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr B1, załącznik nr B2 2. Materiały eksploatacyjne do drukarek mają być oryginalne, w 100 % fabrycznie nowe, nieregenerowane i nierefabrykowane tzn. żadna z części wchodzących w ich skład nigdy nie była w całości lub części wykorzystana w innym produkcie, wytworzone bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych. - Wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego. - W przypadku zaoferowania produktów równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga podania w kol. 3 - w załączniku nr 3 do SIWZ (formularze cenowe) nazw produktów i ich producentów. - Zaoferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą być gorszej jakości, o wydajności nie mniejszej niż podane w załączniku nr 4 do SIWZ i ich stosowanie nie powinno naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. - Za równoważne, Zamawiający uzna produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż materiałów wymienionych przez Zamawiającego w załączniku nr 4. - Wykonawca może zaoferować tylko takie produkty równoważne, których parametry techniczne, w tym wydajność zostały potwierdzone badaniami wykonanymi zgodnie z normą: ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711, 24712 dla tuszy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców, którzy złożyli oferty, odpłatnego dostarczenia wskazanych przez Zamawiającego próbnych egzemplarzy oferowanych produktów. 4. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w okresie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia 5. Warunki płatności: 14 dni licząc od dnia poprawnie złożonej faktury. 6. Gwarancja - dostarczane materiały winne być objęte gwarancją..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych - zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (parametry techniczne, w tym wydajność oferowanych produktów została potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711, 24712 dla tuszy) wraz z wykazem, których pozycji asortymentowych dotyczą. Pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: 5. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 3 A1 i A2, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 3 B1 i B2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik 4 A1 i A2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik 4 B1 i B2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.