Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Stare Babice: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ratownictwa drogowego i pomp szlamowych z przeznaczeniem dla OSP w Starych Babicach i OSP w Borzęcinie Dużym
Numer ogłoszenia: 363104 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ratownictwa drogowego i pomp szlamowych z przeznaczeniem dla OSP w Starych Babicach i OSP w Borzęcinie Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w dwóch częściach: Część I - zakup i dostawa sprzętu ratownictwa drogowego dla OSP w Starych Babicach i OSP w Borzęcinie Dużym (dla każdej OSP 1 komplet niżej wymienionych urządzeń - za wyjątkiem, poz. 5 która przeznaczona jest tylko dla OSP w Starych Babicach): 1) Agregat z pompą zasilającą - 2 szt. 2) Rozpieracz - 2 szt. 3) Nożyce - 2 szt. 4) Rozpierak kolumnowy - 2 szt. 5) Podkłady blokowe stabilizacyjne z tworzywa sztucznego - 1 kpl. (dla OSP w Starych Babicach) 2. Część II - zakup i dostawa pompy szlamowej dla OSP w Starych Babciach i OSP w Borzęcinie Dużym (po 1 szt. dla każdej OSP) - 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 20% zamówienia podstawowego dla każdej części, polegające na rozszerzeniu dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część I - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część II - 300 zł (słownie: trzysta zł) w formach przewidzianych w siwz. Wykonawca składający ofertę na dwie części musi wpłacić wadium dla każdej części osobno
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie podlegaja wykluczeniu z art. 24 p.z.p
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać: 1) Ofertę Wykonawcy sporządzoną na podstawie wzoru do niniejszej SIWZ, 2) Załącznik Nr 1 do Oferty - parametry techniczne oferowanych urządzeń, 3) Załącznik Nr 2 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., 4) Formularz nr 1 - Dane Ogólne, 5) Parafowany na każdej stronie wzór umowy. Zamawiający prosi o dołączenie spisu treści i ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającą (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dotyczące zmiany przedmiotu zamówienia, zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub zmiany ceny za przedmiot umowy w następujących przypadkach: 1) Z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającej i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację robót będących przedmiotem zamówienia, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3) Z powodu wystąpienia okoliczności technicznych, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dokonane na podst. art. 144 ust. 1 pzp w zakresie zmian nieistotnych, rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: U.G. Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, pok. 34, tel (22) 722 95 36, faks (22) 722 95 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 - Sekretariat Urzędu Gminy w Starych Babicach (05-082), ul. Rynek 32 w terminie do dnia 17 listopada 2010 r. do godziny 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Modernizacja placówek szkolnych - wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych.
- Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego nowej zabudowy bezpylnej montowanej na samochodzie hakowym Zamawiającego
- Budowa drogi gminnej - ul. Tekli Rapackiej w Borzęcinie Dużym
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Otwocku-Jabłonna.
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rąblów
- Dostawa pozostałego sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 41/D
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym - II postępowanie
- Dostawa masek nadciśnieniowych powietrznych dla KM PSP w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.