eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Centrum Organizacji Lokalnej Przedsiębiorczości Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36309

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: Centrum Organizacji Lokalnej Przedsiębiorczości Społecznej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: CARITAS Archidiecezji Gdańskiej, do kontaktów: Małgorzata Karwatowicz, ul. Słowackiego 79, 80-257 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5551900, 5557878, fax 058 5513377, e-mail: gdansk@caritas.pl, www.caritas.pl/gdansk. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: CARITAS Archidiecezji Gdańskiej - Biuro projektu PRR "Na Fali", do kontaktów: Małgorzata Karwatowicz, Al. Niepodległości 632, 81-855 Sopot, woj. pomorskie, tel: 058 555 78 78 , faks: 058 551 33 77, e-mail: nafali@caritas.pl, adres internetowy: www. caritas.pl/gdansk 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: CARITAS Archidiecezji Gdańskiej - Biuro projektu PRR "Na Fali", do kontaktów: Małgorzata Karwatowicz, Al. Niepodległości 632, 81-855 Sopot, woj. pomorskie, tel: 058 555 78 78 , faks: 058 551 33 77, e-mail: nafali@caritas.pl, adres internetowy: www. caritas.pl/gdansk 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: CARITAS Archidiecezji Gdańskiej - Biuro projektu PRR "Na Fali", do kontaktów: Małgorzata Karwatowicz, Al. Niepodległości 632, 81-855 Sopot, woj. pomorskie, tel: 058 555 78 78 , faks: 058 551 33 77, e-mail: nafali@caritas.pl, adres internetowy: www. caritas.pl/gdansk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Organizacji Lokalnej Przedsiębiorczości Społecznej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres planowanych robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową przedudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sopot, Al. Niepodległości 778. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres planowanych robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku z wykorzystaniem istniejących fundamentów ścian przyziemia i stropu nad piwnicą i parterem. Ponadto prace obejmować będą także: wyburzenie dobudówek do obiektu zasadniczego oraz rozebranie stropodachu (ułożonego w spadku) i klatki schodowej w obiekcie głównym, ponadto dobudowę w południowej i północno - zachodniej części działki z nadbudową poddasza nad całością obiektu oraz wykonanie kompletnych instalacji wewnętrznych z przyłączeniami i kotłowni gazowej. Parametry techniczne: ilość kondygnacji - 3, wysokość zabudowy - 11,0 m od poz. 0,00; 11,72 m od najniższego terenu, długość budynku 21,48 m, powierzchnia zabudowy - 471,50 m kw., powierzchnia netto - 1017,7 m kw., kubatura - 4232 m sześć. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 70 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniaja warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. osiągnie łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych przerób ogółem w wysokości co najmniej 5 000 000 zł. 2. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat licząc od terminu składania ofert co najmniej: - 4 zamówienia w zakresie budowy, modernizacji bądź remontu obiektów kubaturowych o wartości jednostkowej zamówienia równej lub większej od 1 000 000 zł. 3. posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 zł. lub zdolność kredytową do tej kwoty. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na pods. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnienie postawionych warunków według formuły spełnia/nie spełnia, przy czym warunek 2 będzie oceniany następująco: jeden punkt za każde realizowane zamówienie ponad wymaganą ilość. Informacja o oświadczeniach i dokumentach wymaganych do Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz w przypadku konsorcjum - dodatkowo umowa konsorcjum, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4,5,6,7,8, pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 poz.1661) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzają wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1. w przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych: a) sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, zgodnie z przepisami o rachunkowości b) sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) wraz z oświadczeniem, że zgodnie z przepisami o rachunkowości, nie podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta 8.2. w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych: a) oświadczenie, iż zgodnie z przepisami o rachunkowości, Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego b) dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. 8.3 dokumenty wymienione w punktach 8.1 8.2 muszą obejmować okres dwóch ostatnich lat obrotowych. 9. Podpisane oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat licząc od terminu składania ofert z dołączonymi referencjami dotyczącymi wymienionych zadań, które będą potwierdzały wykonanie robót z należytą starannością, referencje powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) 11. W odniesieniu do kierownika budowy: - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995 r.) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995 r.) UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia par. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiających od wykonawcy. (Dz. U. Nr 71 poz. 645) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wystawione przez Wykonawcę muszą być przedstawione w oryginale i być przez niego podpisane. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin realizacji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.08.2005, cena - 400 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2005, godzina 10:00, Biuro Projektu PRR "Na Fali" w Domu Hospicyjnym Caritas im. Św. Józefa, Sopot, Al. Niepodległości 632.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Społeczny, Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004 - 2006. Temat D;Wzmocnienie krajowej gospodarki społecznej (trzeciego sektora), a w szczególności usług na rzecz społeczności lokalnych, z akcentem na podnoszenie jakości pracy. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.