Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Sochaczew: dostawa trzech fabrycznie nowych fortepianów dla Stowarzyszenia Przyjaciół Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 363096 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Sochaczewie , ul. Głowackiego 2, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622962, faks 046 8622962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa trzech fabrycznie nowych fortepianów dla Stowarzyszenia Przyjaciół Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Sochaczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: fortepiany Kawai Model GM-10k lub równoważne liczba sztuk - 3 (słownie trzy) Parametry i cechy: - Długość - od 150 cm, - szerokość - od 150cm, - wysokość - 102 cm, - waga w przybliżeniu - 270 kg, - elementy mechaniki wykonane z materiału węglowego ABS - pokrycie klawiszy : białe - imitacja kości słoniowej, pokryte materiałem o właściwościach wchłaniających pot i zapobiegających ślizganiu się palców czarne - kompozyt drewna i tworzywa sztucznego, pokryte materiałem o właściwościach wchłaniających pot i zapobiegających ślizganiu się palców , pozycje ustawień pulpitu - 3 pozycje ustawień klapy - 3 pedał Sostenuto (3 pedały) wykończenie : czarne wysoki połysk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.11.00 - Pianina .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Pod rygorem wykluczenia z postępowania oferent musi spełnić niżej wymienione warunki: a) zgodnie z art.22 ust.1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych b) oferent pozostaje związany złożoną ofertą 30 dni od terminu złożenia ofert. c) dać gwarancję minimum 36 mc. d) prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia e) realizować zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia Kryteria oceny Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena za całość zamówienia - 100% 1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium: najniższa cena - 100 pkt. Wartość punktowa oferty będzie wyliczona według wzoru: C = Najniższa oferowana cena z pośród wszystkich ofert/ Cena ofertowa badanej oferty x 100 x 100% W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta potwierdzające spełnienie w/w warunków a) oświadczenie oferenta wg załączonego wzoru (zał. nr. 3 do siwz ) b) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności wraz z oświadczeniem, że dane w nim zawarte są aktualne na dzień złożenia oferty. c) wykaz z wykonanych ważniejszych zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. d) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego e) zaświadczenie z ZUS lub KRUS.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzyczna.e-sochaczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 96-500 Sochaczew ul. Głowackiego 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy złożyć w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. 96-500 Sochaczew ul Głowackiego 2 pok. nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- REMONT SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W SOCHACZEWIE
- Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Bielice
- Rozbudowa skrzyżowania dróg ulicy Gawłowskiej i ulicy Płockiej (prawoskręt) w miejscowości Sochaczew - postępowanie nr 3
więcej: przetargi w Sochaczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.