eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Piast/ w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/395/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Kraków: wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Piast/ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/395/2013.
Numer ogłoszenia: 363084 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104223 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak", ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6223700, faks 012 6386084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Piast/ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/395/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania remontu w Domu Studenckim /Piast/, położonym przy ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiarem i rysunkami. 1.1 Zakres podstawowych prac i czynności obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych w czynnym obiekcie, elektrycznych oraz p.poż. w 58 segmentach mieszkalnych, tj. na dwóch piętrach budynku. Prace remontowe obejmują między innymi wymianę instalacji elektrycznych, montaż czujek p.poż. w pętli, wymianę drzwi, remont posadzek poprzez wymianę na tarket, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie, a także realizację czynności wynikających z obowiązków gwarancyjnych w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami i wymaganiami producentów lub z zakresem i formą wynikającą z obowiązujących przepisami prawa. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót oraz w opisie wraz z rysunkami stanowiących załącznik A do SIWZ, a zarazem będących integralną częścią SIWZ, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik B do SIWZ. 1.3 Sposób realizacji zamówienia i wymagań z tym zawiązanych został również opisany we wzorze umowy w pkt 16) SIWZ. 1.4 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac. 1.5 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i przedłożenia polisy ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę wynikającą z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 7 dni liczonych od dnia przekazania terenu robót. 1.6 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac przedstawić dokumentację powykonawczą, która będzie warunkiem odbioru prac. 2. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe i 36 miesięczny okres gwarancji na urządzenia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 7 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot zamówienia wyliczoną w oparciu o kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym na dowód tego zobowiązany jest w między innymi dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów na jeden segment z przemnożeniem jego wartości przez liczbę 58 segmentów celem uzyskania ceny oferty. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo-Budowlana Pa-Ka Paweł Kasztelewicz, ul. Krakowska 6/1, 31-062 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3860689,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 589532,54

  • Oferta z najniższą ceną: 589532,54 / Oferta z najwyższą ceną: 772420,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.