eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zatory › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zatory.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Zatory: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zatory.
Numer ogłoszenia: 363015 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zatory , 07-217 Zatory, woj. mazowieckie, tel. 029 7410323, faks 029 7410394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zatory..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego polegająca na utrzymaniu w sprawności technicznej około 400 opraw oświetlenia ulicznego, przy czym liczba ta może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) utrzymanie w stanie sprawności około 400 sztuk opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie Gminy Zatory, 2) wymiana zużytych źródeł światła i naprawa elementów opraw oświetleniowych, 3) wymiana uszkodzonych stateczników opraw oświetleniowych, 4) wymiana uszkodzonych układów zapłonowych, 5) wymiana uszkodzonych oprawek, 6) wymiana uszkodzonych wkładek i główek bezpiecznikowych, 7) wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych, 8) wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych, 9) wymiana drobnych elementów nie ujętych wyżej a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, 10) okresowe oczyszczanie kloszy opraw oświetleniowych, 11) lokalizacja i naprawa uszkodzeń w napowietrznych i kablowych liniach oświetleniowych, 12) dbałość o stan techniczny skrzynek sterujących oświetleniem łącznie z prawidłowym zabezpieczeniem dostępu do nich osobom postronnym, 13) terminowe usuwanie usterek, zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia ulicznego, 14) prowadzenie ewidencji awarii i dostarczaniu Zamawiającemu comiesięcznego sprawozdania, 15) współpracę z Zakładem Energetycznym z zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego, 16) przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności, 17) wyłączanie i włączanie oświetlenia ulicznego w okresie letnim, 18) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, 19) Wykonawca pokrywa koszty wszystkich materiałów koniecznych do realizacji umowy, 20) wykonywanie napraw bieżących w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę zegarów, przekaźników zmierzchowych i wyłączników. 21) wszystkie zgłoszenie i reklamacje dotyczące konserwacji muszą być załatwione przez Wykonawcę w ciągu 24 godzin od daty telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca pokrywa koszty wszystkich materiałów koniecznych do realizacji umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; warunek: wykonawca musi posiadać (dysponować) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia min. 1 podnośnika montażowego (koszowego). d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; warunek: - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje min. 2 pracownikami z uprawnieniami elektrycznymi grupy E do 1 KV wraz z zaświadczeniem o ukończeniu kursu uprawniającego do pracy pod napięciem dla elektromonterów (PPN) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (min. 2 pracowników z uprawnieniami elektrycznymi grupy E do 1 KV wraz z zaświadczeniem o ukończeniu kursu uprawniającego do pracy pod napięciem dla elektromonterów (PPN)). Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień posiadanych przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia. - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje - min. 1 operatorem podnośnika koszowego z uprawnieniami UDT lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (min. 1 operator podnośnika koszowego z uprawnieniami UDT). Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień posiadanych przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 1 do specyfikacji), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku - załącznik nr 4 do specyfikacji), d) Wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - na załączniku nr 2. warunek: - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje - min. 2 pracownikami z uprawnieniami elektrycznymi grupy E do 1 KV wraz z zaświadczeniem o ukończeniu kursu uprawniającego do pracy pod napięciem dla elektromonterów ( PPN) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (min. 2 pracowników z uprawnieniami elektrycznymi grupy E do 1 KV wraz z zaświadczeniem o ukończeniu kursu uprawniającego do pracy pod napięciem dla elektromonterów ( PPN)). Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień posiadanych przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia. - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje - min. 1 operatorem podnośnika koszowego z uprawnieniami UDT lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (min. 1 operator podnośnika koszowego z uprawnieniami UDT). Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień posiadanych przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia. e) oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie dysponował lub przestawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiedniego samochodu podnośnikowo montażowego z koszem, z podaniem typu samochodu oraz jego nr rejestracyjnego - na załączniku nr 3. warunek: wykonawca musi posiadać (dysponować) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia min. 1 podnośnika montażowego (koszowego). f) zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. g) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. h) Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzatory.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.