eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa hali sportowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Warszawa: Budowa hali sportowej
Numer ogłoszenia: 36297 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w oparciu o dokumentację projektowo - kosztorysową, opracowaną dla zadania - Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą techniczną w kompleksie wojskowym przy ul. Radiowej 2 w Warszawie. Dane techniczne obiektu: 1. Kubatura budynku wynosi 32 410,00 m3, 2. Powierzchnia netto 3 194,19 m2, 3. Powierzchnia objęta opracowaniem - 7 480,00 m2, 4. Budynek - hala sportowa z widownią na 272 miejsc oraz zapleczem socjalno - technicznym i kotłownią gazową ponadto infrastruktura techniczna: przyłącza, drogi, chodniki i parking..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 520 000,00 zł - na etapie składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca winien do oferty załączyć: 1. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia potwierdzające pełną zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 05.08.2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. nr 182 poz. 1228); 2. Koncesję wydaną przez MSWiA (MSW) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) prowadzonych w formie zabezpieczenia technicznego. 3. Koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22.06.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1017 z późn. zm.) 4. Autoryzacje oraz zaświadczenia o szkoleniach dla poszczególnych systemów zabezpieczenia technicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy hali sportowej na kwotę co najmniej 12 000 000 zł. brutto z podaniem dat realizacji, wartości robót i zakresu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania potencjału technicznego zapewniającego wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do ofert oświadczenie (wzór - załącznik nr 6).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty 1. wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, 2. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla kierownika budowy, kierowników robót branżowych, kierownika kancelarii niejawnej oraz pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń niezbędne do wykonania robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej, oraz posiadania aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej; Instalatorzy systemów elektronicznego zabezpieczenia biorący udział w realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać: - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, - zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, - zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, - legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, - świadectwo lub autoryzację ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 (SA-3) -zgodnie z normą obronną NO-04-A004.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie (wzór - załącznik nr 6).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Spis dokumentów (wzór - załącznik nr 2). 2. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego II stopnia lub wyższego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej. 3. Koncesję wydaną przez MSWiA (MSW) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) w formie zabezpieczenia technicznego. 4. Koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22.06.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1017 z późn. zm.) 5. Autoryzacje oraz zaświadczenia o szkoleniach dla poszczególnych systemów zabezpieczenia technicznego. 6. Wykaz kierownictwa robót przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji - do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: a) poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej dla kierownika budowy oraz kierownika robót telekomunikacyjnych; b) aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla kierownika robót telekomunikacyjnych; c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej bez ograniczeń w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału izby architektów lub inżynierów budownictwa. 7. Wykaz pracowników zabezpieczenia technicznego (wzór - załącznik nr 4) - do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - poświadczeniem bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej; - aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - legitymacją kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego - zaświadczeniem o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; - świadectwem lub autoryzacją ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-3 (SA-4). 8. Dla kierownika kancelarii niejawnej i pełnomocnika ds. informacji niejawnych - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej; - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1. Za wymagane wykonane zamówienie polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie hali sportowej (potwierdzone np. referencjami lub innym dokumentem) o wartości co najmniej 12 000 000 zł brutto każde - Wykonawca otrzyma 3 pkt. 2. Za każde następne wykonane zamówienie (potwierdzone np. referencjami lub innym dokumentem) Wykonawca otrzyma po 5 punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja na roboty - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w następujących przypadkach: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 3) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi); 4) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 5) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: , a) wykonania zamiennych bądź zwiększających zamówienie prac, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, tzn. z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości zamówienia, b) niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodnością dokumentacji z przepisani prawa - ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia braków lub błędów dokumentacji projektowej, c) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONANWCY, ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego na podstawie kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik do umowy, d) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, e) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania I odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim wypadku WYKONAWCA może wnieść o realizację zamówienia przy pomocy innych rozwiązań technicznych/technologicznych o równoważnych lub lepszych parametrach, f) pomimo wystąpienia WYKONAWCY lub ZAMAWIAJĄCEGO o wydanie decyzji administracyjnej lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie ustawowym przewidzianym dla danej czynności organ administracji publicznej lub inna upoważniona instytucja nie wydała stosownego dokumentu lub decyzji - tylko w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynności organów administracji publicznej lub instytucji przekraczający termin ustawowo przewidziany dla danej czynności. g) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót; h) wystąpienia przez okres co najmniej siedmiu dni liczonych ciągiem warunków atmosferycznych lub gruntowych, uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten zostanie potwierdzony przez inspektora nadzoru i ZAMAWIAJĄCEGO, i) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, któremu nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód; j) konieczności skoordynowania prac z innymi robotami budowlanymi realizowanymi na terenie, k) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi np. niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem. W przedstawionych w ust. 5 przypadkach, strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub postoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez WYKONAWCĘ i zaakceptowany przez inspektora nadzoru i ZAMAWIAJĄCEGO. 6) zmiana polegająca na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczenia; 7) zmiana wartości przedmiotu umowy przy wynagrodzeniu kosztorysowym może ulec zmianie w wyniku przyjęcia rzeczywistych obmiarów (na podstawie książki obmiarów) i wynikających stąd różnic w stosunku do kosztorysów ofertowych pod warunkiem, że wykazana zmiana obmiaru wynika z dokumentacji technicznej i jest w zakresie przedmiotu umowy (kosztorysu ofertowego). 8) zmiany inne w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: 1. Terminu realizacji - w przypadku, gdy: a) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak powodzie, pożary działania wojenne, itp. b) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przerwać realizację przedmiotu umowy w obiekcie, w którym ma zostać zamontowane wyposażenie technologiczne stanowiące przedmiot umowy. 2. Aktualizacji danych dotyczących stron umowy - poprzez zmianę nazwy firmy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 3. Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ: a) rezygnacja z podwykonawstwa; b) zmiana zakresu podwykonawstwa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szi.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97, pokój 147.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97, pokój 118 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.