eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › DOSTAWA STACJI ROBOCZEJ DO OBLICZEŃ ORAZ OPROGRAMOWANIA DO ANALIZ DYNAMICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Zielonka: DOSTAWA STACJI ROBOCZEJ DO OBLICZEŃ ORAZ OPROGRAMOWANIA DO ANALIZ DYNAMICZNYCH
Numer ogłoszenia: 362912 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STACJI ROBOCZEJ DO OBLICZEŃ ORAZ OPROGRAMOWANIA DO ANALIZ DYNAMICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie no-wego sprzętu komputerowego - stacji roboczej do obliczeń oraz oprogramowania do analiz dynamicznych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Wymaganiach Technicznych i Formularzu cenowym, sta-nowiącym załącznik Nr 1 i 1A do SIWZ. Wymaga się, aby dostawcą programu był autoryzowany dystrybutor. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi wstępnemu po dostawie do magazynu WITU; b)odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po zainstalowaniu i uruchomieniu na stanowisku pracy. 3.4 Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodno-ści (CE), znak spełniający normy energooszczędności oraz świadectwa jakości, cer-tyfikaty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny lub osoby fizyczne zaj-mujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia a oprogra-mowanie musi posiadać licencje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 48.46.00.00 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspól-nie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabez-pieczenia należytego wykonania umowy. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je-żeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działal-ność obejmującą przedmiot zamówienia; -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; ponadto: -Posiadają autoryzację producentów oprogramowania; -Udzielą co najmniej trzyletniej gwarancji na oferowany sprzęt komputerowy oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji; -Dostarczą program wolny od wad i udzielą na nie gwarancji jakości -Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań okre-ślonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, (art. 89 ustawy Pzp.) jeżeli: -Jest niezgodna z ustawą. -Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. -Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. -Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. -Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -Zawiera błędy w obliczeniu ceny. -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. -Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: -Formularz ofertowy (oferta) -Formularz cenowy -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych -Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; -Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku udostępnienia wykonawcy zamówienia potencjału technicznego lub osób. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: -Oświadczenie, że dostarczony program jest wolny od wad. -Oświadczenie, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy. -Oświadczenie, że przy dostawie sprzętu komputerowego i oprogramowania wykonawca dostarczy na oferowany sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne. -Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. 6. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, pomimo wezwania do uzupełnienia może spowodować odrzucenie oferty. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. -Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. -Wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 8. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja,spółki cywilne): -Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum,spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. -Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. -Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach 1 do 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 9. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: -Wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w pozycji Dokumenty zastrzeżone. -Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. -Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ul. Prym. St. Wyszyńskiego 7 05-220 Zielonka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.