eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Gdańsk: Roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57.
Numer ogłoszenia: 362866 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151393 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. 3. Zakres robót obejmuje : 1) remont sal dydaktycznych nr 309, 310, 311, 327, 328, w tym: a) roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, skucie luźnych tynków, uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany, wymiana drzwi wewnętrznych wraz z naświetlami i ościeżnicami regulowanymi na drzwi drewniane w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku, demontaż umywalki wraz z podejściami wod- kan z ułożeniem nowego fartucha z glazury, wymiana wszystkich warstw posadzkowych ( do stropu) z wykonaniem wylewki i ułożeniem nowej wykładziny PCV o grubości min.2,0 mm, elektrostatycznej o najwyższej wytrzymałości, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej np. typu Luxor 43 lub równoważnej, z montażem listew przyściennych z PCV itp. wzmocnienie ( usztywnienie ) istniejącej stolarki okiennej w salach 310,311,327, montaż nakładek PCV na parapety betonowe w remontowanych pomieszczeniach, roboty budowlane wynikające z wytycznych robót sanitarnych, w tym wykonanie fundamentu pod przyjęte centrale wentylacyjne obsługujące w/w sale oraz roboty remontowe w nadbudówce z uzupełnieniem tynku i malowaniem ścian i sufitu farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, wyrównaniem posadzki betonowej i roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach, zamurowania szachów itp remont korytarza III p. z naprawą i odtworzeniem tynków, po przeprowadzonych robotach w w/w salach wraz wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem ścian farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie. Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, listew należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i Użytkownikiem w formie pisemnej. b) roboty elektryczne : roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych, montaż nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, komputerowej, montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych, montaż nowych gniazd zespolonych, montaż nowych wyłączników, montaż nowych opraw oświetleniowych, montaż tablic bezpiecznikowych, montaż instalacji audio wideo i głośnikowej wraz z panelem zasilająco - sterującym i montażem uchwytów pod projektory, montaż instalacji zasilającej centralę wentylacyjną wraz z rozdzielnicą, wykonanie instalacji wyrównawczej dla ochrony przeciwporażeniowej, wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności zerowania, oporności izolacji i natężenia oświetlenia. c) Roboty sanitarne : wymiana grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych, wymiana w pomieszczeniach instalacji wod.-kan wraz z armaturą odcinającą, wymiana umywalek oraz baterii umywalkowych, demontaż instalacji wentylacji mechanicznej dla w/w sal, montaż centrali wentylacyjnej wyposażonej w wymiennik obrotowy oraz rewersyjny dwufunkcyjny wymiennik ciepła, montaż instalacji wentylacji wraz z elementami zakańczającymi i regulacyjnymi, podłączenie wymiennika kanałowego z jednostką zewnętrzną, niezbędnymi podłączeniami i instalacjami elektrycznymi oraz sterowaniem, uruchomienie i regulacja układu, serwis i konserwacja w okresie gwarancji. 2) Wykonanie izolacji typu ciężkiego na ścianie zewnętrznej w budynku B w rejonie klatki schodowej szczytowej i Stacji Transformatorowej. 3) Wykonanie wzmocnienia - usztywnienia istniejącej stolarki okiennej PCV w części pomieszczeń. 4) Remont części dachu budynku C z naprawą pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz uszczelnienie przebić dachowych np. wywiewek inst. kanalizacji i konserwacją połaci dachowych preparatami asfaltowymi. 5) Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące takie jak np. przygotowawcze, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, wykonaniem pomiarów, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania w 2 egz., sprzątaniem wraz z myciem okien. 4. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robot. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, które zamierza użyć przy realizacji w/w przedmiotu zamówienia. 6. Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu robót. 7. Zakres robót przedstawia załącznik nr 10 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 8. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 9. Gwarancja - minimum 36 miesięcy 10. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład remontowy MIR-BUD Mirosław Werbel, ul. Kuszników 16a, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411189,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 367670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 367670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 512102,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.