eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2017 roku do 31.12.2018 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362840 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Szamotuły:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 358181
Data: 02/12/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Sąd Rejonowy w Szamotułach, Krajowy numer identyfikacyjny 32411600000, ul. Aleja 1 Maja  , 64500   Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 921 913, e-mail adm@szamotuly.sr.gov.pl, faks 612 920 002.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2
W ogłoszeniu jest: 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.12.2016 r. do godz. 11:00.
W ogłoszeniu powinno być: 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.12.2016 r. do godz. 12:00.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.2.2)
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie Cena 80 Deklarowany termin płatności za świadczenie 20
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Znaczenie Cena 60 Deklarowany termin płatności za świadczenie 40

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Data:12/12/2016,godzina:12.00
W ogłoszeniu powinno być: Data:14/12/2016,godzina:12.00

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zwartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wybory wykonawcy:Dopuszczalne zmiany warunków umowy oraz określenie warunków zmian:wszelkie przyszłe zobowiązania i warunki wymagane przez Zamawiającego określa załączony do SIWZ projekt umowy .Paragraf § 12 Zmiana umowy 1.Umowa może ulec zmianie w przypadku określonym w ust. 3, ust. 6 za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; b.zmiany danych teleadresowych; c.zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany mogą dotyczyć: a.terminu wykonania umowy; b.zakresu zamówienia; 4.Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a.zmiana terminu wykonania usług objętych umową może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej ( np. klęski żywiołowe); b.na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, które to zmiany są niezależne od Zamawiającego, a są efektem działania jednostki organizacyjnej udzielającej środków na realizację przedmiotu zamówienia, 5.Zmiany, o których mowa w ust. 3 wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach innych, niż określone powyżej o ile zmiany te mają charakter nieistotny, tj.: a. nie odnoszą się do kwestii, które podlegały ocenie Zamawiającego podczas wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie przedmiotu umowy, b. nie wpływałyby na zmianę kręgu podmiotów, ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w rezultacie którego zawarta została niniejsza umowa, c.nie doprowadziłyby w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do wyboru innej oferty niż Wykonawcy. 7.Zamawiający zobowiązuje się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w §6 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a)zmiany ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT), b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę , jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, na zasadach i w sposób określony w ust. 12-18 jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 7 pkt a będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie będzie miała zmiana stawki podatku od towarów i usług. 9.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt a wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 10.Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przestanki, o której mowa w ust. 7 pkt b lub c, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 11.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników wykonujących przedmiot Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników wykonujących przedmiot umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 12.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracowników wykonujących przedmiot Umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników wykonujących przedmiot Umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 13.W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 7 każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczegóiności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 14.W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt b. lub pkt c, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszt wykonania Umowy, w szczególności: a)pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników wykonujących przedmiot Umowy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7. pkt b, lub b)pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników wykonujących przedmiot Umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt c 15. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt c jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 14 pkt b 16.W terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 14, Strona, która otrzymała wniosek przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 17. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 14. W takim przypadku zapisy ust. 10-13 oraz 16 stosuje się odpowiednio. 18.Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.