eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi w zakresie konserwacji publicznych sygnalizacji ulicznych w RDW Toruń na 2009r. CPV 50232000-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Bydgoszcz: Usługi w zakresie konserwacji publicznych sygnalizacji ulicznych w RDW Toruń na 2009r. CPV 50232000-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
Numer ogłoszenia: 362833 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji publicznych sygnalizacji ulicznych w RDW Toruń na 2009r. CPV 50232000-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: - droga wojewódzka nr 550 Chełmno - Unisław: 2.1. w miejscowości Chełmno, w km 1+080 (skrzyżowanie ul. Dworcowej z ul. M.C. Skłodowskiej) wzbudzane sygnalizatory świetlne /S-1 ,S-5/ na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa; -droga wojewódzka nr 552 Różankowo - Łysomice - Lubicz 2.2. w miejscowości Łysomice, w km 6+156, znak D6 (przejście dla pieszych) podświetlony z komorami pulsującymi, nad jezdnią: 2.2.1. zapewnienie właściwego utrzymania urządzeń sygnalizacji świetlnej - wymiana osłon i soczewek w sygnalizatorach w przypadku wadliwego działania, 2.2.2. dbanie o estetykę urządzeń sygnalizacji świetlnej poprzez: mycie sygnalizatorów - soczewek sygnalizacyjnych, masztów i wysięgników (raz na kwartał), 2.2.3. systematyczne wykonywanie przeglądów urządzeń sygnalizacji świetlnej obejmujące: - szafkę sterowniczą oraz ZK (przynajmniej raz w miesiącu), - pomiary izolacji kabli i ochrona przed pożarem, zgodnie z Instrukcją Obsługi (raz w roku), 2.2.4. likwidowanie uszkodzeń sieciowych lub sterowniczych, powodujących wyłączenie sygnalizacji świetlnej (nie później niż 6 godz. od powiadomienia przez Zamawiającego), 2.2.5. zapewnienie fachowej obsługi zaopatrzonej w środki transportu i odpowiedni sprzęt, 2.2.6. posiadane zaplecze techniczne. (wymagania od ppkt.2.2.1. do 2.2.6. dotyczą pkt. 2.1. i 2.2.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3. Potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy p.z.p. : 1 Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. 2 Prowadzenie działalności gospodarczej 3 Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat 5.4 Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamawiania: 1 Sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia: - podnośnik 1 szt. 2 Doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie 3 Warunek spełniają wykonawcy, którzy dysponują: Kierownik budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. Minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wydane na podst. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. z 2003 Nr 89, poz. 828) 4 Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.SIWZ 1.Oświadczenie Nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia) ------------- 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (oryginał lub kserokopia) 5.4. SIWZ 1.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego Nr 2 2.Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej 1 usługę z zakresu konserwacji instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 3.Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania budową kierownika robót drogowych; Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. 4.Świadectwa kwalifikacyjne osób, które będą wykonywać zamówienie uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wydane na podst. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. z 2003 Nr 89, poz. 828) Nr 4 5.Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87- 100 Toruń tel. /056/66-44-035.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87- 100 Toruń tel. /056/ 66-4-035.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.