eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Świadczenie usług telefonii stacjonarnej, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz dzierżawa łącza cyfrowego do transmisji danych dla Starostwa Powiatowego w Bełchatowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Bełchatów: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz dzierżawa łącza cyfrowego do transmisji danych dla Starostwa Powiatowego w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 362764 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz dzierżawa łącza cyfrowego do transmisji danych dla Starostwa Powiatowego w Bełchatowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Świadczenie usług telefonii stacjonarnej. 2. Usługi szerokopasmowego dostępu do internetu. 3. Usługę dzierżawy łącza cyfrowego do transmisji danych pomiędzy sieciami LAN Urzędu w relacji ul. Pabianicka 17/19 - ul. Czapliniecka 96. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ad 1. Telefonia stacjonarna - wymagania szczegółowe: 1.1 Termin świadczenia usługi od 1 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2014r. 1.2 Łącze ISDN 30B+D w lokalizacji Pabianicka 17/19 w Bełchatowie, 120 nr DDI w zakresie od 446358600 do 446358699 i od 447336500 do 447336519, zakończone w szafie krosowniczej okablowania strukturalnego II p. budynku. 1.3 Łącze ISDN 15B+D w lokalizacji Czapliniecka 66 w Bełchatowie, 20 nr DDI w zakresie od 447336620 do 447336539, zakończone w szafie krosowniczej okablowania strukturalnego na parterze budynku. 1.4 Łącze ISDN 15B+D w lokalizacji Czapliniecka 96 w Bełchatowie, 20 nr DDI w zakresie od 447336600 do 447336619, zakończone w szafie krosowniczej okablowania strukturalnego na parterze budynku. 1.5 Realizacja połączeń: a) lokalnych i strefowych; b) międzystrefowych; c) międzynarodowych; d) z infoliniami ulgowymi lub darmowymi 80xxxxxxx; e) komórkowych; f) bezpłatnych do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skrócone; 1.6 Zachowanie dotychczasowej numeracji telefonów jak w pkt. 1.2, 1.3, 1.4. 1.7 Sekundowe taryfikowanie czasu połączeń wykonywanych ze wszystkich numerów Zamawiającego. 1.8 Opłatę za faktyczny czas połączenia bez opłaty za inicjację połączenia. 1.9 Realizacja bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami należącymi do Zamawiającego w ramach lokalizacji wymienionych w pkt. 1.2, 1.3, 1.4. 1.10 Usługa identyfikacji numerów CLIP 1.11 Płaski plan taryfowy tj. bez okresów taryfikacyjnych ze względu na porę dnia oraz dzień tygodnia. 1.12 Dla każdego nr DDI bezpłatny, skrócony (ilość połączeń z podziałem na frakcje ruchu - lokalne, komórkowe itp.) biling tradycyjny (papierowy) przy fakturze. 1.13 Dla każdego nr DDI bezpłatny szczegółowy biling elektroniczny przesyłany na adres email w terminie do 14 dni od daty zakończenia okresu rozliczeniowego. 1.14 Na fakturze zostanie przedstawione podsumowanie wszelkich kosztów świadczonej usługi z rozbiciem na rodzaj (np. abonament za łącze ISDN 30B+D, nr DDI, dostęp do internetu) oraz frakcje ruchu (np. lokalny, komórkowy) 1.15 Usługi nie mogą być realizowane w technologii VoIP i GSM. 1.16 Realizacja usługi za pośrednictwem łącza kablowego lub radiowego pracującego w paśmie koncesjonowanym lub licencjonowanym paśmie częstotliwości dla wszystkich lokalizacji. 1.17 Kalkulację cen należy przeprowadzić o szacunkowy (przewidywany) średni miesięczny wolumen ruchu wychodzącego: a) lokalny i strefowy - 13 000 min. b) międzystrefowy - 3 000 min. c) połączeń do sieci komórkowych - 400 min. d) międzynarodowy do krajów UE na telefony stacjonarne - 100 min. e) międzynarodowy na Ukrainę na telefony stacjonarne - 50 min. f) Infolinie 801xxxxxx - 200 min. 1.18 Wielkość ruchu podana w pkt. 1.16 jest wielkością szacunkową i w przypadku jej nie wykorzystania przez Zamawiającego Wykonawca nie może z tego tytułu dochodzić żadnych roszczeń. 1.19 Zamawiający zastrzega sobie, że prace związane z instalacją urządzeń koniecznych do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, będą wykonywane po godzinach pracy, w dni wolne lub w sposób niezakłócający łączności telefonicznej tak, aby zachować ciągłość pracy Urzędu. 1.20 Zamawiający wyznacza karę umowną za nieterminowe całkowite lub częściowe uruchomienie usługi na 10% wartości łącznie wszystkich miesięcznych opłat stałych (abonamentów za łącza ISDN, opłat za nr DDI,) za każdy dzień opóźnienia. 1.21 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby/osób odpowiedzialnych za właściwe wykonywanie usługi tak po stronie technicznej (usterki, awarie itp) jak i po stronie formalno- prawnej (faktury, reklamacje itp.). Zamawiający nie akceptuje kontaktu z Wykonawcą poprzez infolinie, Call Center itp. 1.22 W przypadku awarii łącz ISDN w lokalizacjach Zamawiającego wskazanych w pkt. 1.2, 1.3, 1.4 czas reakcji serwisu technicznego Wykonawcy od momentu zgłoszenia drogą telefoniczną (na wskazany nr telefoniczne osoby/osób wymienionych w pkt. 1.21) wynosić będzie: a) w dni powszednie między godz. 7.30 - 15.30 do 2 godzin, przy czasie usunięcia awarii max. 12 godzin; b) w dni powszednie między godz. 15.30 - 7.30 do 3 godzin, przy czasie usunięcia awarii max. 16 godz. c) w dni wolne do 5 godzin przy czasie usunięcia awarii max. 24 godziny. 1.23 W przypadku gdy Wykonawca opóźni czas reakcji serwisu lub usunięcia awarii łącz ISDN wskazanych w pkt. 1.2, 1.3, 1.4 Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 0,2% wartości miesięcznego abonamentu za niedziałające łącze ISDN za każdą rozpoczętą godzinę przerwy. Ad 2. Szerokopasmowy dostęp do internetu - wymagania szczegółowe: 2.1 Termin świadczenia usługi od 1 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2014r. 2.2 Szerokopasmowy dostęp do internetu 12/12 Mbps w lokalizacji Pabianicka 17/19 w Bełchatowie zakończony w szafie krosowniczej okablowania strukturalnego na parterze budynku. 2.3 Szerokopasmowy dostęp do internetu 2/2 Mbps w lokalizacji Czapliniecka 66 w Bełchatowie zakończony w szafie krosowniczej okablowania strukturalnego na II p. budynku. 2.4 Parametry techniczne łącz: a) łącza symetryczne (downlink = uplik); b) nielimitowany transfer danych w obu kierunkach; c) CIR=EIR (Committed Information Rate = Excess Information Rate); e) zakończenie interfejsem Ethernet; f) minimalna liczba publicznych adresów IP dla lokalizacji w pkt. 2.2 - 4 adresy, dla lokalizacji 2.3 - 2 adresy; g) możliwość korzystania z protokołu VPN; 2.5 W lokalizacji wymienionej w pkt. 2.2 Wykonawca będzie świadczył usługę za pośrednictwem przyłącza światłowodowego. 2.6 W lokalizacji wymienionej w pkt. 2.3 Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi za pomocą dowolnego medium z zastrzeżeniem iż w przypadku technologii radiowych łącze zostanie uruchomione w koncesjonowanym lub licencjonowanym paśmie częstotliwości. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia lub zapewnienia, nieodpłatnie wszelkich urządzeń końcowych niezbędnych do świadczenia usługi na okres obowiązywania umowy. 2.8 Zamawiający zastrzega sobie, że prace związane z instalacją urządzeń koniecznych do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, będą wykonywane po godzinach pracy, w dni wolne lub w sposób niezakłócający łączności telefonicznej tak, aby zachować ciągłość pracy Urzędu. 2.9 Zamawiający wyznacza karę umowną za nieterminowe całkowite lub częściowe uruchomienie usługi na 10% wartości łącznie wszystkich miesięcznych opłat stałych za dostęp do internetu za każdy dzień opóźnienia. 2.10 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby/osób odpowiedzialnych za właściwe wykonywanie usługi tak po stronie technicznej (usterki, awarie itp) jak i po stronie formalno-prawnej (faktury, reklamacje itp.). Zamawiający nie akceptuje kontaktu z Wykonawcą poprzez infolinie, Call Center itp. 2.11 W przypadku awarii łącz dostępu do sieci internet w lokalizacjach Zamawiającego wskazanych w pkt. 2.2, i 2.3 czas reakcji serwisu technicznego Wykonawcy od momentu zgłoszenia drogą telefoniczną (na wskazany nr telefoniczne osoby/osób wymienionych w pkt. 2.8) wynosić będzie: a) w dni powszednie między godz. 7.30 - 15.30 do 2 godzin, przy czasie usunięcia awarii max. 6 godzin; b) w dni powszednie między godz. 15.30 - 7.30 do 3 godzin, przy czasie usunięcia awarii max. 12 godz. c) w dni wolne do 5 godzin przy czasie usunięcia awarii max. 24 godziny. 2.12 W przypadku gdy Wykonawca opóźni czas reakcji serwisu lub usunięcia awarii łącz wskazanych w pkt. 2.2 i 2.3 Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 0,2% wartości miesięcznego abonamentu za niedziałające łącze za każdą rozpoczętą godzinę przerwy. 2.13 Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu i naprawy urządzeń udostępnianych przez siebie w celu świadczenia usługi, z wyjątkiem awarii wewnątrz sieci Zamawiającego. Ad 3. Dzierżawa łącza cyfrowego do transmisji danych pomiędzy sieciami LAN Urzędu w relacji ul. Pabianicka 17/19 - ul. Czapliniecka 96. - wymagania szczegółowe: 3.1 Termin świadczenia usługi od 1 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2014r. 3.2 Parametry techniczne łącza: a) rodzaj łącza Full Duplex; b) przepustowość min. 4Mb/s; c) interfejs zakończenia łącza Ethernet w szafach krosowniczych Zamawiającego; d) w przypadku korzystania z łącz bezprzewodowych Wykonawca winien zastosować urządzenia pracujące w licencjonowanym paśmie częstotliwości; 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia lub zapewnienia, nieodpłatnie wszelkich urządzeń końcowych niezbędnych do świadczenia usługi na okres obowiązywania umowy. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie, że prace związane z instalacją urządzeń koniecznych do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, będą wykonywane po godzinach pracy, w dni wolne lub w sposób niezakłócający łączności telefonicznej tak, aby zachować ciągłość pracy Urzędu. 3.5 Zamawiający wyznacza umowną karę za nieterminowe całkowite lub częściowe uruchomienie usługi na 10% wartości opłaty za świadczoną usługę. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby/osób odpowiedzialnych za właściwe wykonywanie usługi tak po stronie technicznej (usterki, awarie itp) jak i po stronie formalno-prawnej (faktury, reklamacje itp.). Zamawiający nie akceptuje kontaktu z Wykonawcą poprzez infolinie, Call Center itp. 3.7 W przypadku awarii łącza czas reakcji serwisu technicznego Wykonawcy od momentu zgłoszenia drogą telefoniczną (na wskazany nr telefoniczne osoby/osób wymienionych w pkt. 3.6) wynosić będzie: a) w dni powszednie między godz. 7.30 - 15.30 do 2 godzin, przy czasie usunięcia awarii max. 6 godzin; b) w dni powszednie między godz. 15.30 - 7.30 do 3 godzin, przy czasie usunięcia awarii max. 12 godz. c) w dni wolne do 5 godzin przy czasie usunięcia awarii max. 24 godziny. 3.8 W przypadku gdy Wykonawca opóźni czas reakcji serwisu lub usunięcia awarii łącza Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 0,2% wartości miesięcznego abonamentu za każdą rozpoczętą godzinę przerwy. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu i naprawy urządzeń udostępnianych przez siebie w celu świadczenia usługi, z wyjątkiem awarii wewnątrz sieci Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wraz z załącznikami zawartymi w SIWZ, dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków:1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności:a) w następstwie wykraczających poza terminy określone w Kodeksie Postępowania Administracyjnego procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia,b) działania siły wyższej.3) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.4) Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/start/46 /Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 - Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji, pok.2.3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, Sekretariat /III piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.