eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoty › zakup i dostawę sprzętu muzycznego i estradowego na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Płoty: zakup i dostawę sprzętu muzycznego i estradowego na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach
Numer ogłoszenia: 362734 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury , ul. Tadeusza Kościuszki 7, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3851301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawę sprzętu muzycznego i estradowego na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Kolumna pasywna 800W- 4 szt. (cpv 32342412-3) 2. Kolumna pasywna 1000W- 4 szt. (cpv 32342412-3) 3. Kolumna pasywna 300W- 4 szt. (cpv 32342412-3) 4. Wzmacniacz mocy 2x250W- 2 szt. (cpv 32343000-9) 5. Wzmacniacz mocy 2x300W- 4 szt. (cpv 32343000-9) 6. Wzmacniacz mocy 2x400W- 2 szt. (cpv 32343000-9) 7. Mikser foniczny 24/2- 1 szt. (cpv 32342420-2) 8. Odtwarzacz MD CD - 1szt. (cpv 30216100-7) 9. Korektor graficzny podwójny 15-pozycyjny - 1 szt. (cpv 32342410-9) 10. Korektor graficzny dwukanałowy z funkcją limitera - 1 szt. (cpv 32342410-9) 11. Podwójny procesor dynamiki z modułami kompresor/limiter - 1 szt. (cpv 32342430-5) 12. Procesor wokalowy S/PDIF [24-bity], EIAJ CP-340, IEC 958 - 1szt. (cpv 32342430-5) 13. Mikrofon bezprzewodowy typ I- 3szt. (cpv 32341000-5) 14. Mikrofon przewodowy - 6szt. (cpv 32341000-5) 15. Zestaw mikrofonów do perkusji - 1szt. (cpv 32341000-5) 16. Multicore (16/4/ 25m) - 1szt. 17. Keyboard - 2szt. (cpv 37311000-1) 18. Case na końcówki mocy 10U - 1szt. 19. Case na akcesoria estradowe - 1szt. 20. Combo gitarowe 100W typ 1 - 1szt. (cpv 32343100-0) 21. Combo gitarowe 100W typ 2 - 1szt. (cpv 32343100-0) 22. Stroik elektroniczny - 1 szt. (cpv 32351000-8) 23. Metronom elektroniczny - 1 szt. (cpv 32351000-8) 24. Zestaw 4 mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt. (cpv 32341000-5) 25. Suzafon - 1 szt. (cpv 37314000-2) 26. Klarnet - 2 szt. (cpv 37314000-2) 27. Trąbka - 1 szt. (cpv 37314000-2) 28. Gitara elektryczna basowa. - 1szt. (cpv 37313000-5) 29. Saksofon altowy- 1 szt. (cpv 37314000-2) 30. Gitara elektryczna - 2 szt. (cpv 37313000-5) 31. Gitara akustyczna - 1 szt. (cpv 37313000-5) 32. Gitara klasyczna typ 1 - 1 szt. (cpv 37313000-5) 33. Gitara klasyczna typ 2 - 1 szt. (cpv 37313000-5) 34. Wzmacniacz basowy 180W - 1szt. (cpv 32343100-0) 35. Struny - 6 kpl (cpv 37321400-8) 36. Kabel gitarowy - 6szt. (cpv 373210000-4) 37. Kable mikrofonowe - 10szt. (cpv 32572000-3) 38. Kable głośnikowe - 15szt. (cpv 31224400-6) 39. Statyw gitarowy - 4szt. (cpv 37321700-1) 40. Zestaw perkusyjny - 1szt. (cpv 37316000-6) 41. Kabel linia - 6szt. (cpv 373210000-4) Szczegółowa specyfikacja sprzętu dostępna w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniają warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego, Wykonawcy muszą zamieścić następujące dokumenty: 1. Oferta Wykonawcy zgodna w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z brzmieniem Załącznika nr 2 do SIWZ, 3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Warunki gwarancyjne zgodne z brzmieniem Załącznika nr 4 do SIWZ, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualną informację o niefigurowaniu w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 7. Aktualną informację o niefigurowaniu w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz podmiotów występujących wspólnie w przedmiotowym postępowaniu jeżeli dotyczy. 10. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zbliżonych swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 11. Dokumentację w języku polskim lub angielskim w przypadku braku opracowania polskiego, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego przez Wykonawców sprzętu. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. Zamawiający nie uzna samego stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania SIWZ, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa powyżej. 12. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo), 13. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia wykonawcy ustanowią pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (pełnomocnictwo)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Płotach ul. Kościuszki 7 72-310 Płoty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Płotach ul. Kościuszki 7 72-310 Płoty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: program rozwoju obszarów wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.