To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362661 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Dobrzyca: Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. na terenie Gminy Dobrzyca w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354994-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca, krajowy numer identyfikacyjny
53861000000, ul.
Rynek
14,
63330
Dobrzyca, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 413 013, faks
627 413 013, e-mail
zpubliczne@ugdobrzyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. na terenie Gminy Dobrzyca w roku 2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPI.271.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. na terenie Gminy Dobrzyca" w roku 2017. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1)zakupi we własnym imieniu, energię elektryczną i usługę dystrybucji energii elektrycznej do zasilania infrastruktury oświetleniowej, 2)wykonywał będzie prace i czynności eksploatacyjno-konserwacyjne zmierzające do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania infrastruktury oświetleniowej, w szczególności: a)monitorował infrastrukturę oświetleniową, b)wymieniał źródła światła i inne niesprawne elementy opraw oświetleniowych, c)w przypadku braku technicznej możliwości naprawy wymieniał oprawy oświetleniowe, d)regulował oraz wymieniał uszkodzone elementy aparatury zasilającej i sterowniczej, e) naprawiał lub wymieniał uszkodzone przewody i kable w liniach zasilających infrastrukturę oświetleniową, f)naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane konstrukcje nośne opraw, g)naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane szafki/złącza oświetleniowe, h)zabezpieczał lub wymieniał pokrywy wnęk latarni ulicznych lub szafek/złączy oświetleniowych, i)wykonywał pomiary okresowe - zgodnie z obowiązującymi przepisami, j)zabezpieczał i odtwarzał skutki zdarzeń komunikacyjnych, siły wyższej i innych zdarzeń losowych, k)postępował z odpadami - zgodnie z obowiązującymi przepisami, l)pionował latarnie uliczne, m)zarządzał sterowaniem urządzeń infrastruktury oświetleniowej, n)przyjmował zgłoszenia o awariach i prowadził ich rejestr, o)inne wskazane przez Zamawiającego prace, jeżeli posiada techniczno-prawno-organizacyjną możliwość ich realizacji. 3)W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami, których wyboru dokonywać będzie z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 4)W całym okresie obowiązywania umowy, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjmowanie zgłoszeń o wszelkich nieprawidłowościach w działaniu urządzeń infrastruktury oświetleniowej zwanych dalej awariami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
09310000-5,
65310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT368158.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 368158,54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit a)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Obowiązkiem gmin jest sfinansowanie zadań własnych w zakresie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Większość znajdującej się na terenie Gminy Dobrzyca infrastruktury oświetleniowej jest własnością spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe Spółka z o.o. z siedzibą w Kaliszu. Spółka ta jako jedyny podmiot posiadający na przedmiotowych ulicach i drogach urządzenia oświetleniowe jest też jedynym podmiotem zdolnym do świadczenia usługi oświetleniowej. Spółka jako właściciel tego majątku samodzielnie może decydować o sposobie eksploatacji sieci oświetleniowej i wyborze podwykonawców. W zaistniałej sytuacji jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługi jest wyżej wymieniona spółka, ponieważ tylko ona dysponuje urządzeniami technicznymi, które mogą służyć do tego celu. Istnieje zatem przesłanka, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.