Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-12
Kielce: Dostawa pulsoksymetru z kapnografem
Numer ogłoszenia: 362643 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kielecki Sp. z o.o. NZOZ Św. Aleksandra w Kielcach , ul. Tadeusza Kościuszki 25, 25-316 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3417800, faks 041 3417799.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkielecki.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pulsoksymetru z kapnografem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pulsoksymetru z kapnografem o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 600,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia , określonego w niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się dostawcy , wykonawcy którzy : - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 z późn. zm.), dokonają wstawienia do Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert pulsoksymetra na min. 3 dni oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu , zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Dostawców wg formuły spełnia - nie spełnia . Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności , a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego 4) oraz aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 7) wypełniony załącznik nr 4 SIWZ , 8) dokument potwierdzający oznakowanie wyrobu znakiem CE , jeśli oferowany produkt jest wyrobem medycznym , dla asortymentu nie kwalifikowanych jako wyrób medyczny należy załączyć stosowne oświadczenie jednoznacznie określając którego asortymentu ono dotyczy, 9) oświadczenie , że oferowane produkty spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 ), 10) dowód wpłaty wadium. 11) wstawienie pulsoksymetru do Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert , na okres min 3 dni do prezentacji i przeprowadzenia przez Zamawiającego badań w celu dokonania oceny jakości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60.00
- 2 - Jakość - 40.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkielecki.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kielecki Sp. z o.o.- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej św. Aleksandra w Kielcach, ul. Kościuszki 25 , 25-316 Kielce - Dział zamówień publicznych ( budynek A - IV piętro )..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kielecki Sp. z o.o.- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej św. Aleksandra w Kielcach, ul. Kościuszki 25 , 25-316 Kielce - sekretariat szpitala ( budynek A - IV piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.