To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362588 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Nowe Miasto Lubawskie: Zakup biletów dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu gminy Nowe Miasto Lubawskie w okresie od 01.01.2017 do 23.06.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349971-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, krajowy numer identyfikacyjny
87111892200000, ul.
Mszanowo, ul. Podleśna
1,
13300
Nowe Miasto Lubawskie, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
56 4726300, 4726317, faks
564 726 305, e-mail
zamowienia@gminanml.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminanml.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup biletów dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu gminy Nowe Miasto Lubawskie w okresie od 01.01.2017 do 23.06.2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.21.1.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie, w okresie od 01.01.2017 do 23.06.2017 do szkoły i ze szkoły - w formie zakupu biletów miesięcznych upoważniających do przejazdu w funkcjonującej komunikacji otwartej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do: 1) Zadanie Nr 1 - trasa nr 1 i trasa nr 2, obejmuje: a) Zespół Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie, b) Szkołę Podstawową im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach, c) Społeczną Szkołę Podstawową im. Janusza Korczaka w Tylicach; 2) Zadanie nr 2 - trasa nr 3 i trasa nr 4, obejmuje: a) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Jamielniku, b) Szkołę Podstawową w Radomnie, c) Szkołę Podstawową w Skarlinie znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Nowe Miasto Lubawskie i odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. 3. Szczegółowy opis tras, orientacyjne godzin przejazdów, liczba uczniów na poszczególnych trasach oraz mapa poglądowa - stanowią załączniki: 1) Zadanie nr 1 - szczegółowy opis tras nr 1 i nr 2 - załącznik nr 5 (5a, 5b i 5c) 2) Zadanie nr 2 - szczegółowy opis tras nr 3 i nr 4 - załącznik nr 6 (6a, 6b i 6c) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Prognozowana liczba uczniów wynosi: 1) w zadaniu nr 1 - 108 osób/miesiąc. 2) w zadaniu nr 2 - 246 osób/miesiąc. 5. Podana liczba uczniów jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie (np. w przypadku rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, długotrwałej choroby, zwiększenia ilości dzieci związaną z przeniesieniem). 6. Wskazana w ust 4) szacunkowa liczba uczniów została podana dla potrzeb skalkulowania oferty przez Wykonawców, na podstawie prognozowanej liczby uczniów. Nie może ona skutkować jakimkolwiek roszczeniem Wykonawcy. 7. Podane w załącznikach nr 5 i nr 6 godziny wyjazdu i powrotu na poszczególnych trasach są godzinami orientacyjnymi, Wykonawca musi zagwarantować punktualne przybycie uczniów do szkół. 8. Czas oczekiwania na poszczególnych przystankach nie może być dłuższy niż 15 min. 9. Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.17 ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r., poz. 2156 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej w każdym środku transportu. 10. Szczegółowa, imienna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 11. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym. 12. W ramach linii komunikacyjnych i kursów wg rozkładów utworzonych wg niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (np. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż w pierwszej kolejności musi zapewnić transport uczniom w ramach zawartej umowy (wszyscy uczniowie muszą zajmować miejsca siedzące) i o ile będą wolne miejsca w środkach transportu. 13. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy "Prawo o ruchu drogowym" i innych przepisach związanych z przewozem osób. 14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował środkami transportu oznaczonymi odpowiednimi tablicami "przewóz dzieci", z ilością miejsc w pojazdach, zapewniającą dowóz wszystkim uczniom na poszczególnych trasach. 15. W razie uszkodzenia pojazdu Wykonawca niezwłocznie zapewni pojazd zastępczy, o parametrach nie gorszych bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 16. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub ewentualny podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców autobusów, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 17. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.16 czynności. Uprawnienia te oraz zasady i sposób ich realizacji określone zostały we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SIWZ). 18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie Nr 1 - trasa nr 1 i trasa nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26956.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 28440.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 - trasa nr 3 i trasa nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65450.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69948.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.