eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy › Dostawa zestawów komputerowych oraz dostępu do internetu wraz z przeprowadzeniem szkoleń w projekciee - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Czorsztyn -2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Maniowy: Dostawa zestawów komputerowych oraz dostępu do internetu wraz z przeprowadzeniem szkoleń w projekcie: e - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Czorsztyn -2.
Numer ogłoszenia: 36256 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412170 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 018 2750070, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych oraz dostępu do internetu wraz z przeprowadzeniem szkoleń w projekcie: e - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Czorsztyn -2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dostawę i montaż 90 zestawów komputerowych wraz z monitorami oraz z towarzyszącymi urządzeniami peryferyjnymi tj. myszką komputerową, klawiaturą, listwą przepięciową oraz systemem operacyjnym pod wskazane adresy uczestników projektu. 2. świadczenie usługi dostępu do internetu pod wskazanymi adresami uczestników projektu do dnia 30.09.2015 r. wraz z dostarczeniem i instalacją infrastruktury umożliwiającej korzystanie z oferowanej usługi dostępowej, 3. świadczenie usługi pomocy technicznej dla uczestników projektu rozumiane jako przyjmowanie zgłoszeń awarii oraz rozwiązywanie problemów z dostarczonym w ramach niniejszego postępowania sprzętu komputerowego, oprogramowania, usług dostępu do internetu. 4. przeprowadzenie szkoleń dla 55 osobowej grupy docelowej, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych (16 osób) z zakresu obsługi komputera (Temat pierwszy) oraz korzystania z Internetu (Temat drugi). Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: dostawy pięćdziesięciu (50) zestawów komputerowych dla pięćdziesięciu (50) gospodarstwach domowych, każdy składający się z monitora, klawiatury, myszy oraz oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, program anty-wirusowy, program do kontroli rodzicielskiej. Podłączenie w/w zestawów komputerowych do sieci Internet, dostawy łącznie czterdziestu (40) zestawów komputerowych dla pięciu (5) jednostek podległych w szczególności: - dwadzieścia pięć (25) zestawów komputerowych w Szkole Podstawowej w Kluszkowcach, - pięć (5) zestawów komputerowych w Zespole Placówek Oświatowych w Maniowach, - sześć (6) zestawów komputerowych w Domu Kultury w Kluszkowcach, - trzy (3) zestawy komputerowe w Domu Kultury w Maniowach, - jeden (1) zestaw komputerowy w Izbie Regionalnej w Sromowcach Wyżnych. Każdy dostarczony do powyższych jednostek podległych zestaw komputerowy musi składać się z monitora, klawiatury, myszy oraz oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, program anty-wirusowy, zainstalowanie, oznakowanie (naklejki znakujące zostaną przekazane Wykonawcy) i uruchomienie wraz z podstawowym instruktażem obsługi pięćdziesięciu (50) zestawów komputerowych we wskazanym przez Zamawiającego lokalizacjach jako miejsce zamieszkania beneficjentów, którzy zostali objęci przedmiotowym projektem, zainstalowanie, oznakowanie (naklejki znakujące zostaną przekazane Wykonawcy) i uruchomienie wraz z podstawowym instruktażem obsługi czterdziestu (40) zestawów komputerowych we wskazanym przez Zamawiającego pięciu (5) lokalizacjach Jednostek podległych, które zostały objęte przedmiotowym projektem, opracowanie dokumentacji powykonawczej (technicznej), świadczenie usługi dostępu do internetu pod wskazanymi adresami uczestników projektu dla pięćdziesięciu (50) gospodarstw domowych oraz pięciu (5) jednostek podległych do dnia 30.09.2015 wraz z dostarczeniem i instalacją infrastruktury umożliwiającej korzystanie z oferowanej usługi dostępowej, świadczenie usługi pomocy technicznej dla uczestników projektu rozumiane jako przyjmowanie zgłoszeń awarii oraz rozwiązywanie problemów z dostarczonym w ramach niniejszego postępowania sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, usługi dostępu do internetu a w szczególności: - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń awarii w okresie do dnia 30.09.2015 r., poprzez dedykowaną bezpłatną linię typu 0800 lub za pośrednictwem numeru kontaktowego stacjonarnego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18, - obsługa zgłoszeń awarii wysłanych przez uczestników projektu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub wysłanego pod wskazany przez wykonawcę adres e-mail, - rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem w siedzibie użytkownika, za pomocą zdalnego oprogramowania lub telefonicznie, - rozwiązywanie problemów z dostępem do Internetu w siedzibie użytkownika lub telefonicznie, przeprowadzenie szkoleń dla 55 osobowej grupy docelowej, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych (16 osób) z zakresu obsługi komputera (Temat pierwszy) oraz korzystania z Internetu (Temat drugi) w co najmniej następującym zakresie: - korzystania z portali informacyjnych, - korzystania ze zdalnych platform edukacyjnych, - korzystanie z usług elektronicznych tzw. eUsług Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, a w zakresie szkoleń - załącznik nr 9 do SIWZ. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane certyfikaty i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż I kwartał 2014 r.). Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji w okresach i na zasadach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku wyboru jego oferty. W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych przedmiotów, Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, określający parametry techniczne przedmiotu i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np.: opisy techniczne, karty techniczne, wyciągi z katalogu, foldery, itp.). Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 30.21.30.00 - Komputery osobiste 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio, Piotr Gębka, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 321183,75

  • Oferta z najniższą ceną: 321183,75 / Oferta z najwyższą ceną: 333275,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.