eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362542 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Chełmża: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 322582-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327244-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża, krajowy numer identyfikacyjny 572224100000, ul. ul. Wodna  2, 87140   Chełmża, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 566 756 079, e-mail info@gminachelmza.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gminchelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OSO.271.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł( słownie: jeden milion złotych 00/100). 2. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chełmża w 2016 r. w kwocie 1.000.000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych 00/100) . 3. Uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy, przelewem na rachunek bieżący wskazany przez Zamawiającego. 4. Okres kredytowania do 29 grudnia 2023 r. 5. Okres karencji w spłacie kredytu do 29 marca 2018 r. 6. Spłata kapitału następować będzie w latach 2018-2023 w ratach według harmonogramu spłat kredytu stanowiącego Część II SIWZ, przy czym gdy ostateczny dzień płatności przypada na dzień wolny od pracy, termin płatności przypada na ostatni dzień roboczy przed tym dniem. 7. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu oraz bez zgody banku na jej dokonanie. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku skrócenia okresu spłaty przez Zamawiającego bez konsekwencji zachowania wartości odsetek za kredytowanie oraz bez zgody banku na jej dokonanie. 9. Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR 1M powiększone o stałą marżę banku (stawka WIBOR 1M - stawka ustalana na okres 1 - pierwszego dnia miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca). 10.Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami ( prowizjami ) niż odsetki od kredytu. 11.Odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu naliczane w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Pierwsza spłata odsetek od kredytu nastąpi 30 grudnia 2016r. 12.Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 365/366 dni. Naliczanie odsetek odbywać się będzie za rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu . 13.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich [PLN]. 14.Forma zabezpieczenia kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 15.Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Wykonawca do obsługi kredytu winien otworzyć rachunek techniczny ( bez opłat i prowizji). 16.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat z tytułu : a) rezygnacji z części kredytu, b) zmiany spłaty rat kapitałowych w zakresie kwot i terminów, c) przedterminowej spłaty kredytu lub jego części, d) prolongaty w spłacie kredytu, e) innych kosztów związanych z realizacją kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT128190.03
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Toruniu 87-100 Toruń ,  biuro@bstorun.pl,  Ul. Lelewela 33,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128190.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128190.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277576.71
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.