To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362542 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Chełmża: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322582-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327244-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża, krajowy numer identyfikacyjny
572224100000, ul.
ul. Wodna
2,
87140
Chełmża, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
056 6756076-78, faks
566 756 079, e-mail
info@gminachelmza.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gminchelmza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OSO.271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł( słownie: jeden milion złotych 00/100). 2. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chełmża w 2016 r. w kwocie 1.000.000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych 00/100) . 3. Uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy, przelewem na rachunek bieżący wskazany przez Zamawiającego. 4. Okres kredytowania do 29 grudnia 2023 r. 5. Okres karencji w spłacie kredytu do 29 marca 2018 r. 6. Spłata kapitału następować będzie w latach 2018-2023 w ratach według harmonogramu spłat kredytu stanowiącego Część II SIWZ, przy czym gdy ostateczny dzień płatności przypada na dzień wolny od pracy, termin płatności przypada na ostatni dzień roboczy przed tym dniem. 7. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu oraz bez zgody banku na jej dokonanie. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku skrócenia okresu spłaty przez Zamawiającego bez konsekwencji zachowania wartości odsetek za kredytowanie oraz bez zgody banku na jej dokonanie. 9. Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR 1M powiększone o stałą marżę banku (stawka WIBOR 1M - stawka ustalana na okres 1 - pierwszego dnia miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca). 10.Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami ( prowizjami ) niż odsetki od kredytu. 11.Odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu naliczane w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Pierwsza spłata odsetek od kredytu nastąpi 30 grudnia 2016r. 12.Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 365/366 dni. Naliczanie odsetek odbywać się będzie za rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu . 13.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich [PLN]. 14.Forma zabezpieczenia kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 15.Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Wykonawca do obsługi kredytu winien otworzyć rachunek techniczny ( bez opłat i prowizji). 16.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat z tytułu : a) rezygnacji z części kredytu, b) zmiany spłaty rat kapitałowych w zakresie kwot i terminów, c) przedterminowej spłaty kredytu lub jego części, d) prolongaty w spłacie kredytu, e) innych kosztów związanych z realizacją kredytu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128190.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 128190.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.