eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa systemu do obsługi elektronicznego biletu okresowego dla Miasta Gdańska



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36247

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa systemu do obsługi elektronicznego biletu okresowego dla Miasta Gdańska Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, do kontaktów: Marcin Dymarski, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, tel. 058 3091323, fax 058 3091323. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu do obsługi elektronicznego biletu okresowego dla Miasta Gdańska. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: I. Dostawa systemu do obsługi elektronicznego biletu okresowego w transporcie zbiorowym, II. Udzielenie licencji na oprogramowanie użytkowe systemowe do obsługi elektronicznego biletu okresowego w transporcie zbiorowym, III. Montaż, wdrożenie i uruchomienie systemu do obsługi elektronicznego biletu okresowego, IV. Przeszkolenie pracowników zamawiającego lub wskazanych przez zamawiającego w zakresie administrowania systemu, obsługi punktów personalizacji i punktów ładowania oraz obsługi czytników kontrolerskich, V. Sprawowanie asysty technicznej nad eksploatacją systemu do obsługi elektronicznego biletu okresowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.25.20.00 - Karty "inteligentne" Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Dostawa czytników kontrolerskich, terminali do ładowania, sprzętu komputerowego, oprogramowania, montaż, wdrożenie i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie pracowników - 3 miesiące od zawarcia umowy. Asysta techniczna przez okres 33 miesięcy od dnia zakończenia montażu, wdrożenia i uruchomienia systemu, potwierdzonego pisemnym protokołem odbioru. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 45 000 PLN, zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie za dostawę systemu, udzielenie licencji, montaż, wdrożenie i uruchomienie systemu, przeszkolenie pracowników płatne 75% po dokonaniu odbioru w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury częściowej VAT, pozostałe 25% po stwierdzeniu pełnej wydajności systemu nie wcześniej niż po 90 dniach od odbioru, za asystę techniczną płatnie ryczałtem w równych miesięcznych ratach przez okres sprawowania asysty. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożą wymagane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.. Dostarczyli i uruchomili w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jeden system obsługujący bilet elektroniczny w transporcie zbiorowym w mieście powyżej 100 000 mieszkańców. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną dostawę elektronicznych kart bezkontaktowych o wielkości co najmniej 50 000 sztuk jednorazowo. Przedłożą zaświadczenia potwierdzające, że karty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normie ISO/IEC 14443 typ A w standardzie MIFARE R. Dostarczą sprzęt komputerowy dopuszczony do obrotu towarowego w UE, opatrzony znakiem CE. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Sprawozdanie finansowe winno obejmować wszelkie elementy, o których mowa w ustawie o rachunkowości, w tym tzw. informację dodatkową. W przypadku gdy sprawozdanie finansowe nie podlega badaniu biegłego rewidenta, wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz ze sprawozdaniem finansowym pisemnego oświadczenia w tej sprawie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zawierający przynajmniej jeden dostarczony i uruchomiony w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, system obsługujący bilet elektroniczny w transporcie zbiorowym w mieście powyżej 100 000 mieszkańców, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa i uruchomienie systemu została wykonana należycie. Wykaz zawierający przynajmniej jedną dostawę wykonaną w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, elektronicznych kart bezkontaktowych o wielkości co najmniej 50 000 sztuk wykonaną jednorazowo, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa została wykonana należycie. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy odpowiada standardowi i jest opatrzony znakiem CE. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że elektroniczne karty bezkontaktowe będące przedmiotem dostawy odpowiadają normie "ISO/IEC 14443 typ A w standardzie MIFARE R: "ISO/IEC 14443 typ A, certyfikat Mifare wystawiony przez Mifare Certifikation Institute - Arsenal Reasearch, Faradaygasse 3, 1030 Wiedeń, Austria. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NM/4/ZP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.09.2005, godzina 10:30, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, sekretariat pok. 412.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.