Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Międzyrzec Podlaski: Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeczyca oraz budowa garażu OSP
Numer ogłoszenia: 362470 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeczyca oraz budowa garażu OSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja świetlicy wiejskiej i budowa garażu dla OSP w miejscowości Rzeczyca, Gmina Międzyrzec Podlaski, obejmujący swoim zakresem wykonanie wszystkich niezbędnych prac związanych z wykonaniem robót, a przede wszystkim: 1.1. remont i modernizacja świetlicy wiejskiej obejmuje przede wszystkim: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej b) dostawa i zamontowanie kominka z turbiną powietrzną oraz rozprowadzeniem po pomieszczeniach c) malowanie dachu farbą antykorozyjną i nawierzchniową d) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr. 10cm w systemie BSO e) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej o gr. 6cm f) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k z warstwą izolacji termicznej gr. 15cm 1.2.budowa garażu dla OSP obejmuje budowę budynku murowanego, jednokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej 82,87m2 z przeznaczeniem na garaż, a przede wszystkim: a) wykonanie wykopów i fundamentów b) wykonanie ścian murowanych wraz z konstrukcją żelbetową c) wykonanie konstrukcji stalowej dachu wraz z pokryciem i obróbkami dekarskimi d) montaż ślusarki okiennej i drzwiowej e) wykonanie posadzek i podłóg f) położenie tynków wewnętrznych g) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr. 10cm w systemie BSO h) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i) zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie drogi dojazdowej wraz z opaską j) wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki Budowa garażu na potrzeby OSP jest zadaniem priorytetowym, które należało będzie wykonać w pierwszej kolejności. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - dostępna w oddzielnym pliku -dokumentacja (przedmiar robót i STWiOR)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 uPzp. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert oraz: a) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 85803900060000000004430006, zaś wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w oryginale najpóźniej w dniu 20.09.2013 roku, do godz. 09:00 w kasie siedziby Zamawiającego lub łącznie z ofertą. b) Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane (uznane) na rachunku bankowym Zamawiającego. c) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (lub poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne zadanie Zamawiającego - w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje konkretnego warunku w tym zakresie i dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunku wg. metody: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg. metody: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, a mianowicie na podstawie załączonego wykazu co najmniej 2 robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w zakresie budowy lub rozbudowy/ przebudowy/ remontów/ modernizacji obiektów kubaturowych o minimalnej kubaturze każda 2000 m3 i o wartości każda minimum 250.000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania robót z jednoczesnym załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (poświadczenie lub inny dokument), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje konkretnego warunku w tym zakresie i dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunku wg. metody: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg. metody: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, a mianowicie na podstawie załączonego wykazu potwierdzającego dysponowanie 8 osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z uwzględnieniem min. 7 pracowników fizycznych i min. 1 osoby na stanowisku kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg. metody: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, a mianowicie na podstawie załączonej opłaconej polisy o wartości 300.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (łącznie z dowodem zapłaty składki)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl/index.php?id=376
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zakresie remontu i modernizacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeczyca jest współfinansowany ze środków PROW na lata 2007 - 2013 w ramach Programu oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Renowacja zabytkowego parkanu cmentarza przy ulicy Brzeskiej w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej m. Turostowo i Kiszkowo
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.