eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa warzyw garmażeryjnych,tłuszczy zwierzęcych oraz jaj na 2010 r. (sygn.post.PN 11/ŻYW/2009) .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Łódź: Dostawa warzyw garmażeryjnych,tłuszczy zwierzęcych oraz jaj na 2010 r. (sygn.post.PN 11/ŻYW/2009) .
Numer ogłoszenia: 362408 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1933 , ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6394760, faks 042 6348985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl , www.3rbm.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw garmażeryjnych,tłuszczy zwierzęcych oraz jaj na 2010 r. (sygn.post.PN 11/ŻYW/2009) ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw garmażeryjnych,tłuszczy zwierzęcych oraz jaj na 2010 r. (sygn.post.PN 11/ŻYW/2009)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 03.14.25.00 - Jaja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie odpowiadającej ilości zadań , na które jest składana oferta (sposób wnoszenia wadium oraz wartości wadium dla każdego z zadań określono w SIWZ) .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w celu oceny spełniania warunku zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wskazanego w pkt. 1 Rozdziału IV SIWZ oraz dokumentów określonych w pkt. 4 Rozdziału IV SIWZ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wskazanego w pkt. 1 Rozdziału V SIWZ , a)w zakresie doświadczenia - wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę odpowiadającą rodzajowo całości lub częściom przedmiotu zamówienia, na które składana jest oferta - nie mniejszej niż 50% wartości szacunkowej brutto określonej dla zadania, na które składana jest oferta, a w przypadku złożenia oferty na kilka zadań - nie mniejszą niż 50 % sumy wartości szacunkowej brutto dla zadań, na które składana jest oferta - w celu oceny spełniania warunku zamawiający wymaga złożenia dokumentów określonych w pkt. 6 Rozdziału IV SIWZ; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wskazanego w pkt. 1 Rozdziału IV SIWZ, a)w zakresie potencjału ekonomiczno-finansowego - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia obejmującym odpowiedzialność za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 30.000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie; w celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert - w celu oceny spełniania warunku zamawiający wymaga złożenia dokumentów określonych w pkt. 7 Rozdziału IV SIWZ; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia wskazanego w pkt. 1 Rozdziału IV SIWZ oraz dokumentów określonych w pkt. 3 - 5 Rozdziału IV SIWZ; 2.Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ, przedłożonych zamawiającemu wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się wykonawców o realizację zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ubiegające się o wspólną realizację zamówienia muszą: 1)spełniać warunki uczestnictwa w postępowaniu, z tym, że: a)warunek określony w pkt. 1 ppkt 1 musi spełniać przynajmniej jeden wykonawca; b)warunek określony w pkt. 1 ppkt 4 musi spełniać odrębnie każdy z wykonawców; c)warunki określone w pkt. 1 ppkt 2-3 muszą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców (sumowanie potencjału wykonawców); 2)ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ); 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)w przypadku podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie ( wzór wykazu - Załącznik nr 4 do SIWZ); 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt. 1 ppkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)w pkt. 1 ppkt 4 - składa on zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 lit. b - powinien być on wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - przy odpowiednim zachowaniu terminów określonych w punkcie poprzednim. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia i dokumenty odpowiednio do zawartej umowy o wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem następujących zasad: 1)składają oddzielnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale III pkt 1 ppkt 1 i 4, któremu może towarzyszyć wspólne oświadczenie o spełnianiu tych warunków; 2)składają oddzielnie lub wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale III pkt 1 ppkt 2 i 3; 3)składają oddzielnie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt 2-5, chyba że obowiązujące przepisy umożliwiają złożenie dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 3 wspólnie; 4)składają oddzielnie lub wspólnie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt 6-7; 5)dołączają pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Wymaganą formę oświadczeń i dokumentów określono w pkt. 3 Rozdziału VIII..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl , www.3rbm.sow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 1933 ,ul.Źródłowa 52, 91-735 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego ul. Źródłowa 52 , 91-735 Łódź budynek nr 7 pok. 014/015 w godzinach pracy kancelarii tj. 8:00-10:00 , 12:30-14:30 od poniedziałku do piątku ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw garmażeryjnych dla jednostek wojskowych z obszaru pierwszego ( woj.łódzkiego ) na 2010 r. ( sygn.post PN 11/ŻYW/2009 )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw garmażeryjnych dla jednostek wojskowych z obszaru pierwszego ( woj.łódzkiego ) na 2010 r. ( sygn.post PN 11/ŻYW/2009 ) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw garmażeryjnych dla jednostek wojskowych z obszaru drugiego ( woj.śląskiego i małopolskiego) na 2010r. (sygn.post PN 11/ŻYW/2009) ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw garmażeryjnych dla jednostek wojskowych z obszaru drugiego (woj.śląskiego i małopolskiego ) na 2010r. (sygn.post PN 11 /ŻYW/2009) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw garmażeryjnych dla jednostek wojskowych z obszaru trzeciego (woj.małopolskiego i świętokrzyskiego) na 2010r. (sygn.post PN 11/ŻYW/2009) ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw garmażeryjnych dla jednostek wojskowych z obszaru trzeciego (woj.małopolskiego i świętokrzyskiego ) na 2010r. (sygn.post PN 11 /ŻYW/2009) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa tłuszczy zwierzęcych dla jednostek wojskowych z obszaru pierwszego (woj.łódzkiego) na 2010r. (sygn.post PN 11/ŻYW/2009) ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tłuszczy zwierzęcych dla jednostek wojskowych z obszaru pierwszego (woj.łódzkiego) na 2010r. (sygn.post PN 11/ŻYW/2009) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa jaj dla jednostek wojskowych z obszaru drugiego (woj.śląskiego i małopolskiego ) na 2010r. (sygn.post PN 11/ŻYW/2009) ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj dla jednostek wojskowych z obszaru drugiego (woj.śląskiego i małopolskiego ) na 2010r. (sygn.post PN 11/ŻYW/2009) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.