Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Warszawa: Dostawa siedzisk pracowniczych i foteli obrotowych (znak sprawy: BZ/DZP-60/15)
Numer ogłoszenia: 36238 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306328 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siedzisk pracowniczych i foteli obrotowych (znak sprawy: BZ/DZP-60/15).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, 150 sztuk krzeseł obrotowych dla pracowników Polskie Radia S.A. oraz 35 sztuk foteli obrotowych do studiów nagraniowych oraz na stanowiska komentatorskie wraz z ich montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego wykonania, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ (Wzór umowy). Minimalny wymagany okres gwarancji na tapicerkę i pozostałe elementy na wszystkie dostarczone krzesła wynosi: 24 miesiące, liczone od dnia następnego, po podpisaniu przez Zamawiającego, końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń. Minimalny okres gwarancji na podnośniki do wszystkich dostarczonych krzeseł wynosi: 36 miesięcy, liczone od dnia następnego, po podpisaniu przez Zamawiającego, końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygrała firma
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
- Ergosystem spółka jawna R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr z siedzibą w Warszawie, ul. Połczyńska 115B, 01-303 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150281,40
Oferta z najniższą ceną: 105294,15 / Oferta z najwyższą ceną: 202950,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Wyposażenie biblioteki w ramach zadania pn. "Dobudowa budynku (segmentu) biblioteki do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej wraz z niezbędną przebudową (...)
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.