Ogłoszenie z dnia 2014-10-31
Płock: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Instytucie Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
Numer ogłoszenia: 362358 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Instytucie Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Instytucie Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku. Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych Kierunek studiów - Pedagogika Specjalność - Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną Część 1 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Socjoterapia w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne Część 2 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Metodyka oddziaływań profilaktycznych i resocjalizacyjnych w formie wykładu, zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne. Część 3 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu diagnostyka i programowanie postdiagnoztyczne w resocjalizacji w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 4 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu diagnoza i programowanie postdiagnostyczne w resocjalizacji w formie: -wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne -konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne -wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne -konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne. Część 5 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 2 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 3 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 4 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 5 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 2)Pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona notarialnie osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi patrz Rozdział III pkt 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - prowadzenia zajęć z zakr. pedagogiki resocjalizacyjnej,diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennic - 0.10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a)zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b)zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, c)zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy d)przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego, e)obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny, podanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. f)aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, g)terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: -zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, -zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat, pok.B-116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 08:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok.B-202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia: -dr Kinga Przybyszewska - Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych, tel. 609 553 646 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w części 1-5 -mgr Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów, tel. 24 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy Uczelni w zakresie proceduralnym i formalnym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
- Budowa skweru rekreacyjno-wypoczynkowego na osiedlu Winiary - etap II
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 10 bezdomnych mężczyzn z terenu Miasta Płocka
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.