To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-03
Ogłoszenie nr 36234 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Czernikowo: Przebudowa ulicy Toruńskiej, Cichej, Kwiatowej oraz Strumykowej z odnogami w miejscowości Czernikowo.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na operacje typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 1273-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czernikowo, krajowy numer identyfikacyjny
91086676100000, ul.
ul. Słowackiego
12,
87640
Czernikowo, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
54 287 50 01, faks
54 287 50 01, e-mail
marekb@czernikowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czernikowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Toruńskiej, Cichej, Kwiatowej oraz Strumykowej z odnogami w miejscowości Czernikowo.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IWP.271.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z przebudową ulicy Toruńskiej, Cichej, Kwiatowej oraz Strumykowej z odnogami w miejscowości Czernikowo. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 1. Założenia projektowe: - Ulica Toruńska: klasa techniczna drogi: D; prędkość projektowa: 40 km/h; długość: 357,71 m; szerokość pasa ruchu: 3,0 m; nawierzchnia jezdni: bitumiczna; szerokość poboczy: 0,75 m; przekrój drogowy. - Ulica Cicha: klasa techniczna drogi: D; prędkość projektowa: 40 km/h; długość: 243,66 m; szerokość pasa ruchu: 2,5 m; szerokość parkingu: 2,5 m; nawierzchnia jezdni: bitumiczna; szerokość poboczy: 0,75 m; przekrój uliczny. - Ulica Kwiatowa: klasa techniczna drogi: D; prędkość projektowa: 40 km/h; długość: 267,90 m; szerokość pasa ruchu: 3,0 m; nawierzchnia jezdni: bitumiczna; szerokość parkingu: 2,45m; szerokość chodnika: 2,0 m i zmienna; zjazdy indywidualne szerokości zmiennej wg rysunków projektowych; przekrój uliczny. - Ulica Strumykowa z odnogami - Odcinek 1, 2, 3, 4: klasa techniczna drogi: D; prędkość projektowa: 40 km/h; długość: odcinek 1: 100,80 m; odcinek 2: 154,29 m; odcinek 3: 145,47 m; odcinek 4: 158,88 m; szerokość pasa ruchu: odcinek 1 - zmienna; odcinek 2, 4 - 3,0 m; odcinek 3 - 2,5 m; nawierzchnia jezdni: odcinek 1: z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; odcinek 2, 3, 4: bitumiczna; szerokość poboczy: odcinek 2, 3, 4 - 0,75 m; przekrój uliczny. 2. Przyjęte rozwiązania projektowe: Konstrukcje projektowanych nawierzchni dróg zaprojektowano dla obciążenia ruchem KR1. Przebieg trasy przebudowywanych odcinków dróg dostosowano do istniejących działek. Na większości przebudowywanych odcinkach dróg zaprojektowano nawierzchnie bitumiczne. Szczegóły rozwiązań przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji projektowej. 3. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - Przebudowa ulicy Toruńskiej wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2132C: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne, jezdnia, pobocza, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, przestawienie hydrantu, likwidacja kolizji teletechnicznej, roboty pozostałe. - Przebudowa ulicy Cichej wraz z infrastrukturą i przebudową skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2044C: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy obramowania nawierzchni, odtworzenie nawierzchni, zjazdy i parkingi, opaska, jezdnia, pobocza, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, roboty pozostałe, roboty sanitarne. - Przebudowa ulicy Kwiatowej: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe i wywóz gruzu, roboty ziemne, krawężniki, oporniki, obrzeża, chodniki i wyspa, zjazdy i parkingi, jezdnia, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, zieleń drogowa, oświetlenie, likwidacja kolizji wodociągowej, kanalizacja deszczowa. - Przebudowa ulicy Strumykowej z odnogami - odcinek 1, 2, 3, 4: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy obramowania nawierzchni, odtworzenie nawierzchni, jezdnia, pobocza, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, roboty pozostałe, przestawienie hydrantu, roboty sanitarne. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 5. Wykonawca oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej w ramach zamówienia zobowiązany jest opracować zgodne z obowiązującymi przepisami projekty stałej organizacji ruchu dla wszystkich przebudowywanych odcinków dróg, oraz uzyskać w tym zakresie wymagane prawem uzgodnienia i opinie. Proponowane rozwiązania stałej organizacji ruchu zawiera dokumentacja projektowa. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: - dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, - szczegółowe specyfikacje techniczne, - wzór umowy, - przedmiary robót - dokumenty pomocnicze. 7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 8. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, a maksymalny na 120 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Termin gwarancji". Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolic w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych, o ile nie są (nie będą) one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę /Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przedłożenia najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy schematu organizacyjnego budowy, zawierającego skład osobowy tychże pracowników; schemat musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie, b) przedstawienia w w/w terminach dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 10, tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy i/lub pisemnych oświadczeń pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę, potwierdzających że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagania powyższe zawiera również "Wzór umowy" - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111300-1,
45112000-5,
45231300-8,
45233220-7,
45233222-1,
45112710-5,
45316100-6,
45233290-8,
71351810-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2351694.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1584350.38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.