eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie do druku, korekta, druk, oprawa i dostawa do siedziby IBE numerów kwartalnika Edukacja (III)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Warszawa: Przygotowanie do druku, korekta, druk, oprawa i dostawa do siedziby IBE numerów kwartalnika Edukacja (III)
Numer ogłoszenia: 36230 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku, korekta, druk, oprawa i dostawa do siedziby IBE numerów kwartalnika Edukacja (III).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na przygotowaniu do druku, korekcie, druku, oprawie i dostawie do siedziby Instytutu Badań Edukacyjnych: a) ośmiu numerów kwartalnika EDUKACJA opatrzonego numerem ISSN 0239-6858 (zwanego dalej kwartalnikiem) wydanych od 01.01.2013 r. do 28.02.2015 r. w języku polskim, b) trzech numerów specjalnych kwartalnika EDUKACJA (bez ISSN) wydanych od 01.01.2013 r. do 31.10.2014 r. w języku angielskim, c) dwóch numerów specjalnych kwartalnika EDUKACJA (bez ISSN) wydanych od 01.01.2013 r. do 28.02.2015 r. w języku polskim. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług, które (łącznie lub każda z osobna) obejmują lub obejmowały: 1) prace związane ze składem co najmniej 6 publikacji, przy czym każda z tych publikacji: - miała objętość minimum 100 stron oraz - zawierała wykresy, rysunki, tabele, mapy, zdjęcia. 2) wydrukowanie co najmniej 6 publikacji, przy czym każda z nich posiadała: - objętość minimum 100 stron, oraz - nakład co najmniej 500 egzemplarzy. 3) prace związane z korektą w języku angielskim co najmniej 3 publikacji, przy czym każda z tych publikacji miała objętość minimum 100 stron tekstu znormalizowanego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się co najmniej trzema osobami: 1) jedną osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynację realizacji całości zamówienia od strony Wykonawcy, wyznaczoną do wszelkich kontaktów i współpracy z Zamawiającym, spełniającą co najmniej następujące warunki: i. wykształcenie co najmniej średnie; ii. biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, iii. dobra znajomość języka angielskiego, iv. doświadczenie w koordynowaniu i nadzorowaniu realizacji co najmniej 3 zamówień polegających między innymi na: przygotowaniu publikacji do druku, drukowaniu oraz dostawie publikacji, v. umiejętność obsługi programów MS Office, Internetu, poczty elektronicznej, co najmniej jednego programu graficznego spośród takich jak: Adobe InDesign lub Adobe Ilustrator lub Adobe Photoshop lub Adobe Acrobat Pro. 2) jedną osobą odpowiedzialną za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, interpunkcyjną) spełniającą następujące warunki: i. wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie; ii. biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; iii. doświadczenie w zakresie wykonania korekty stylistycznej, językowej i interpunkcyjnej przy co najmniej 6 publikacjach o różnych tytułach o objętości co najmniej 100 stron każda; iv. biegła obsługa programów MS Office, Internetu, poczty elektronicznej, 3) jedną osobą odpowiedzialną za redakcję i korektę w języku angielskim (językową, stylistyczną, interpunkcyjną) spełniającą następujące warunki: i. wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie; ii. udokumentowana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej Certificate of Proficiency in English (CPE) lub równoważnym, tj. na poziomie co najmniej C2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego;; iii. wykonała korekty językowe w języku angielskim co najmniej 3 publikacji o różnych tytułach, iv. biegle obsługuje programy MS Office, Internetu, poczty elektronicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), a co za tym idzie zmianą wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §3 Umowy; 2) nastąpi zmiana okoliczności faktycznych lub prawnych po stronie ZAMAWIAJĄCEGO skutkująca zmianą wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), a co za tym idzie zmianą wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §3 Umowy; 3) zmian dotyczących terminu przekazania materiałów do przygotowania do druku, korekty i druku oraz parametrów druku kwartalnika Edukacja oraz numerów specjalnych kwartalnika Edukacja, w sytuacji zmiany zapotrzebowania ZAMAWIAJĄCEGO, podyktowanej bieżącą realizacją zadań Instytutu. 4) konieczna okaże się zmiana, która będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w ramach której realizowane jest zamówienie; 5) konieczna okaże się zmiana: a) liczby tabel i wykresów w kwartalnikach/numerach specjalnych w zakresie do +/-20%; b) nakładu poszczególnych numerów lub rodzajów publikacji (kwartalników/numerów specjalnych) w zakresie do +/-20%, przy zachowaniu całkowitego nakładu publikacji na poziomie określonym w OPZ (przesunięcie nakładu pomiędzy numerami lub publikacjami); c) polegająca na rezygnacji ze składu i łamania poszczególnych anglojęzycznych numerów specjalnych w zakresie 66% całości zamówienia; d) polegająca na rezygnacji z korekty w przypadku numerów kwartalnika/numerów specjalnych w zakresie 61,6% liczby numerów ogółem; e) polegająca na rezygnacji z druku poszczególnych numerów kwartalnika/numerów specjalnych wydanych w języku polskim lub angielskim w zakresie do 53,9% liczby numerów ogółem; - z zastrzeżeniem, iż powyższe zmiany nie wpłyną na zwiększenie wysokości wynagrodzenia WYKONAWCY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibe.edu.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.